Welke crossmotor?.

pimmmo

Rookie
11 dec 2009
12
0
Hallo,

Ik ben nieuw met motoren en ook met dit forum, Ik zou heel graag een crossmotor willen, het lieft een 2-takt (vanwege makkelijkere reparaties).

Maar ik heb geen idee wat goede zijn en welke onder de 25kw vallen. Ik bedoel dus geen crossmotor alleen voor het circuit(ookal ga ik vast en zeker vaker in het bos raggen:P) , maar dus ook voor op de openbare weg.

Ik hoop dat jullie me een paar tips kunnen geven en welke het beste zou zijn voor een beginner. En waar ik die (het liefst goedkoop) kan krijgen.

Alvast bedankt!
 
Hallo,

Ik ben nieuw met motoren en ook met dit forum, Ik zou heel graag een crossmotor willen, het lieft een 2-takt (vanwege makkelijkere reparaties).

Maar ik heb geen idee wat goede zijn en welke onder de 25kw vallen. Ik bedoel dus geen crossmotor alleen voor het circuit(ookal ga ik vast en zeker vaker in het bos raggen:P) , maar dus ook voor op de openbare weg.

Ik hoop dat jullie me een paar tips kunnen geven en welke het beste zou zijn voor een beginner. En waar ik die (het liefst goedkoop) kan krijgen.

Alvast bedankt!

collega verkoopt zijn crossmotor voor 1400 euro

moet alleen nog op kenteken gezet worden dat wel mooi dingetje hoor :Y
 
enigste die ik kon vinden :)
full
 
collega verkoopt zijn crossmotor voor 1400 euro

moet alleen nog op kenteken gezet worden dat wel mooi dingetje hoor :Y


Haha ja oke, maar dit zegt me nog niet echt veel:P wat voor een motor is het, hoeveel cc enzo..:P

In elk geval bedankt voor je snelle reactie :)
 
goedkoop is duurkoop in de motorwereld....


hoeft niet omdat hij er niet meer op mag rijden vanwege een ongeluk :W

collega verkoopt zijn crossmotor voor 1400 euro

moet alleen nog op kenteken gezet worden dat wel mooi dingetje hoor :Y


Haha ja oke, maar dit zegt me nog niet echt veel:P wat voor een motor is het, hoeveel cc enzo..:P

In elk geval bedankt voor je snelle reactie :)

ik zal maandag even op het werk vragen als hij er is :Y