Welke cursus komt mij het meeste ten goede Inleiding tot gedeeltelijke differentiaalvergelijkingen of elektromagnetische theorie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SheldonMenez

Rookie
6 dec 2019
1
0
Ik probeer te beslissen of ik Intro wil meenemen naar gedeeltelijke differentiaalvergelijkingen of elektromagnetische theorie. Ik ben al verplicht om de toegepaste elektromagnetische cursus te volgen voor mijn elektrotechnisch ingenieur majoor, maar ik moet nog een vrije keuzevak volgen. mijn lange termijn doel is om te werken in antennes, magnetrons, RF-systemen, enz. Zal het het beste zijn om PDE of ET te nemen. Ook is de cursus Elektromagnetische theorie afkomstig uit de natuurkunde. Mijn huidige voorjaarsschema: Circuits 1, Computer Methods in Mechanical Engineer (Numerical Methods), Linear Algebra en een technisch keuzevak (TE of PDE). De enige klassen die van alle vier nodig zijn, zijn circuits 1, alle andere zijn mijn 3 keuzevakken die ik nog heb. Alle suggesties over welke 3 verstandig zijn om te nemen zijn welkom. Dank je
 
Als je moet werken in antennes kun je het best een interdimensionaal majoor, of zelfs kolonel volgen, tenzij je heel erg klein bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan