Welke db killer past mijn uitlaat?

zndbr9t

Rookie
12 mei 2016
10
1
Geleen
Beste leden,

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Yamaha r6 uit 1999. De uitlaat is niet origineel, heel mooi, maar er is geen Db killer aanwezig. Aangezien ik regelmatig de Eifel in wil trekken is het wel verstandig deze te plaatsen.

Heeft iemand van jullie enig idee welke soort Db killer ik kan aanschaffen?

Uitlaatmerk is mij onbekend. Standaard universele Db killers lijken mij niet te passen aangezien ik nergens een b
 
Beste leden,

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Yamaha r6 uit 1999. De uitlaat is niet origineel, heel mooi, maar er is geen Db killer aanwezig. Aangezien ik regelmatig de Eifel in wil trekken is het wel verstandig deze te plaatsen.

Heeft iemand van jullie enig idee welke soort Db killer ik kan aanschaffen?

Uitlaatmerk is mij onbekend. Standaard universele Db killers lijken mij niet te passen aangezien ik nergens een boutgaatje heb zitten
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    201,8 KB · Weergaven: 21
  • image.jpg
    image.jpg
    167,6 KB · Weergaven: 17
Die db killer is bij een grote controle geen enkele garantie, die gasten steken een stuk bezemsteel achter in je demper en kijken of er een E keuring op staat.
Maar je trekt idd niet gauw teveel aandacht als je eens ergens wat enthousiast wegrijdt.😋
Staan laten hoef je iig niet, alleen een boete van 90€ .
 
Die db killer is bij een grote controle geen enkele garantie, die gasten steken een stuk bezemsteel achter in je demper en kijken of er een E keuring op staat.
Maar je trekt idd niet gauw teveel aandacht als je eens ergens wat enthousiast wegrijdt.😋
Staan laten hoef je iig niet, alleen een boete van 90€ .

Een bezemsteel zal door de Db killer niet meer kunnen, daarnaast heeft de uitlaat netjes een E9 keurmerk.
 
Uiteindelijk is het gelukt om de juiste te vinden.
Het betreft inderdaad een Ixil maar een wat ouder model, of het de Ixil 9051 is, is niet echt te achterhalen.

De demper is gemonteerd en helaas klinkt het nu al een watjes-motorB|, maar..... we kunnen wel de Eifel in.
In NLD schroef ik hem er lekker af.

Nogmaals hartelijk dank aan alle die de tijd hebben genomen voor mij. Hieronder de link naar het bestelde (en passende artikel)

optie: Conisch Xtrem underseat

Groeten Mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan