Welke Dealer kom jij?

Ik woon dus in de omgeving van Eindhoven en heb een SV die nog onder garantie zit.
Daarvoor ga ik naar de dealer waar ik de motor vandaan heb en dat is Geboers in Eersel.. maar laatst had ik toch een minpuntje m.b.t service.
Denk dat ik de volgende keer nog wel naar hun ga alleen ze moeten me verder niets flikken want dan ga ik gewoon naar een ander.
Alle andere dealers in de omgeving vind ik eigenlijk maar niets, komt ook door al die verhalen die ik er over hoor maar ook door de indruk die ik zelf van de zaken heb.
 
Safe Motors Apeldoorn of Overkamp in Delft. Ik kom hier alleen voor onderdelen. De koffie thuis is toch echt lekkerder en als ik motortjes wil kijken dan kijk ik wel uit het raam.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-07-08 18:47 ]
 
Ik kom bij v/d Heijden in Den Bosch, bij Termaat in Nijmegen en bij Groen motoren in Son... En ik woon in de omgeving van EHV ( Geldrop.), dus er zitten nogal wat dealers meer in de buurt...
 
Motor komt bij Motoport Almere vandaan. Bakker Motors (Zaandam) zit lekker in de buurt dus daar kom ik ook nog wel eens. Ik ben alleen niet zo'n koffieleut dus alleen als ik echt wat nodig heb.
 
Ik reis werkelijk stad en land af om de juiste fiets te vinden, maar kom toch het vaakst bij Olijve en Roelf Thijs in Assen, Safe in Groningen en Staphorst, Motoport in Leek en Stadskanaal en Mulder in Veendam. Zal zodra ik eindelijk een fiets heb als hij van een dealer komt waarschijnlijk daar wel blijven hangen.

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-07-08 22:07 ]
 
Ik ben eveneens vaste klant bij de valkenier in B'veld bevalt uitstekend, maar ik kom er alleen als ik echt iets nodig heb of als mijn GSX-Retje een beurt of nieuw rubber nodig heeft.
 
Ja ik kom toch ook vaak bij de Valkenier B`veld"wat en aardige mensen werken daar" *D .altijd klaar voor een praatje of het nu over motoren gaat of iets anders je kunt er prima terecht.niet een al te groot bedrijf dus ze weten wie je bent vindt ik groot voordeel!!
 
Ben Oud motoren in Nederhorst den Berg, heb daar mijn FZ750 gekocht en later weer ingeruild voor een FZR1000. Perfecte zaak, eerlijk en niet duur.

Voor kleding: De Leertent in Amsterdam en Motoport Selling in Duivendrecht (voor motoren kom ik daar niet).

 
Motofit in Veenendaal, deze 2 broers zijn geen dealer, je kunt er alleen terecht voor reparatie en onderdelen voor alle motoren.

En voor de gewone standaard dingen heb ik een super handige zwager die monteur is!
 
Multimotor in Arnhem, heb ik de motor gekocht.. Prima service..
Jan van Sommeren in Afferden, ietwat grotere exclusieve Suzuki Dealer, voor de extraatjes bij de motor en Termaat in Nijmegen voor de kleding..


 
Lange leve de beun :}

Mijn Fazer heeft z'n 1000 km beurtje bij de Motoport Almere gehad en zal daar ook z'n 6000 km beurtje krijgen (that's part of the deal). Voor de rest :j

Voor kleding en accessoires ga ik wel naar een motorzaak/beurs en bij de keuze welke zaak het dan wordt, speelt de geografische afstand een grote rol. Kleding en accessoires zijn nagenoeg overal toch hetzelfde en ook de prijs loopt niet zoveel uiteen (en nee: ik ben niet genoeg hollander om voor 15 piek voordeel 50 km extra te rijden).

 
Bij zaken als motoport en safemotor kom ik vaak maak kijk ik alleen maar. Motortje kopen doe ik bij kleine handelaren. Da's toch een stuk goedkoper.
 

Ik kom altijd bij Hans van Wijk in Zoetermeer. De verkopers zijn minder aardig maar daar zijn het verkopers voor. De werkplaats is toppie en daar kom ik voor. :}
 
Bij zaken als motoport en safemotor kom ik vaak maak kijk ik alleen maar. Motortje kopen doe ik bij kleine handelaren. Da's toch een stuk goedkoper.

Daar hebben ze dan ook vaker hart voor de zaak. Bij Motoport ooit eens een proefritje gemaakt maar ik werd daar als vuil behandeld.

 
Bij Rob's accessoires in 't Zand (net onder Den Helder) ben je op het goede adres voor reparatie, onderhoud, kleding, bagage-oplossingen etc.
Tevens 2e hands. Prima zaak! *D
 
[/quote]

Daar hebben ze dan ook vaker hart voor de zaak. Bij Motoport ooit eens een proefritje gemaakt maar ik werd daar als vuil behandeld.


[/quote]

Ja ik ook, bij Neutkens in Westerhoven.. wat een eikels daar zeg.
Wilde daar mijn motor in ruilen(kawasaki er5) tegen een nieuwe SV650S, deal was rond en ze zouden me bellen.. dus niet!
Ben daarna nog eens geweest toen ik mijn SV ergens anders had gekocht, ik had een schade(jaja na 4 maanden al) en toen toonden ze absoluut geen interesse terwijl tig andere zaken in de buurt de motor dolgraag wilden hebben.
Heb er trouwens al een paar slechte dingen over de werkplaats gehoord uit betrouwbare bron.. dus mij zie je daar nooit meer komen.
 
ik heb mijn motor paticulier gekocht (stukkie goedkoper)

maar ik heb hem in onderhoud bij motoport zelhem , maar ga ook wel eens naar safe in apeldoorn voor wat kleding uitrusting ofzo wat meer keus.

knutsel zelf niet aan mijn motor (hou ik onderdelen over denk ik hehehehehe)
 
Terug
Bovenaan Onderaan