Welke dealer verkoopt Clover pakkie's?

Tinus

MF veteraan
25 feb 2003
3.117
14
Middelburg
Ik ben op zoek naar een nieuw pakkie en wil er graag 1 hebben van Clover. In Zeeland schijnt enkel motorport het te leveren en die heeft enkel maar de RC100 hangen.

Wie weet welke dealers er nog meer Clover leveren? het liefst in zuid/west Nederland.
 
Niet in het zuid-westen, maar wel op voorraad (iig de laatste keer dat ik er was een paar weken geleden): TT Motoren in Zwolle (http://www.ttmotoren.nl/)

Gr. Joules
 
Ik ben op zoek naar een nieuw pakkie en wil er graag 1 hebben van Clover. In Zeeland schijnt enkel motorport het te leveren en die heeft enkel maar de RC100 hangen.

Wie weet welke dealers er nog meer Clover leveren? het liefst in zuid/west Nederland.

je bent nogal aan het vernieuwen!
*O*
 
Ik ben op zoek naar een nieuw pakkie en wil er graag 1 hebben van Clover. In Zeeland schijnt enkel motorport het te leveren en die heeft enkel maar de RC100 hangen.

Wie weet welke dealers er nog meer Clover leveren? het liefst in zuid/west Nederland.


motoport zelhem heb ik ze ook ze zien hangen. ff bellen ?
 
Hans van Wijk in Zoetermeer, maar deze heeft alleen volgens mij textiel van Clover en geen leer.
Heb zelf textiel van Clover en wilde daarna ook leer. Ik heb toen Splashdesign gebeld. De motorzaak kan een exemplaar bestellen om te passen. Heb dit toen niet gedaan, maar een pak van Bering gekocht.
 
Er is dus momenteel geen importeur in Nederland, dus pak zal besteld moeten worden.


hee, dat vertelde de kleding mevrouwen van motoport wormer mij ook van de week.
Beetje jammer wel, ik moet eigenlijk een nieuw tex pak voor de winter, en mijn oude clover pakkie beviel eigenlijk wel erg goed.
 
Heeft iemand een foto van zijkant en achterzijde van het Clover Q3 pak?

Zie onderstaande plaatje. Ik wil kijken of ik de hump wel mooi vindt, maar op clover.it staat niet echt een duidelijke foto van de achterzijde of zijkant.

full
 
Klopt inderdaad maar die heeft ze niet hangen maar kan ze wel bestellen B|

Idd Martijns, heeft dalijk gewoon weer voorraad hoor alleen de nieuwe collectie hangt gewoon nog nergens. Als je ongeveer je maat weet dan kan je daar gewoon bestellen en als je hem niet past hoef je hem niet perse te nemen
 
Ik heb ook clover en zijn super mooie pakken alleen vind de kwaliteit wel minder. ben al aan mijn 3 broek toe in 3 jaar tijd, omdat de stiksels bij het kruis steeds los gaat..... Wel goeie garantie dat wel.
 
Tinus, bij Jasperse Speed Fashion [Nw Vlissingse weg] heb ik mijn Clover jas gekocht tot zeer grote tevredenheid [textiel], mogelijk dat hij nog meer te koop heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan