Welke demper op een ZXR750?

CrowbaR

Die hard MF'er
26 sep 2003
582
1
Ik wil een andere demper op mijn ZXR750 ('91) gaan monteren, ik heb er momenteel een Laser Pro D'Or op hangen maar ik wil weer eens wat anders....

Welke zijn voor deze motor het meest geschikt, mooist enz.?? :9~

[me]CrowbaR denkt dat dit wel weer een polletje waard is.[/me]
 
Hoe veel wil je hebben voor die Laser pro???


En zou die evt. ook op een zxr400 passen (voor zusje "motorfreakje")

Let me know :]
 
He snap er niks van zag net je topic www.motor-forum.nl/forum/topic.php/66126/1
waar je je bike te koop aanbied???


:?

maare blijf interesse houden in laser pijpie

Klopt, maar ik heb hem zojuist eraf gehaald. Blijf er nog een jaartje op rondrijden. Wel helemaal tot het eind lezen he ;)

Vandaar dat ik er nu een ander dempertje erop wil hebben.

Misschien dat ik mijn demper verkoop (misschien ook niet), maar dan moet ik eerst wel een andere hebben :+
 
MUZZY!!!!!! :} :} :} (Mr Wheels kun je als voorbeeld gebruiken)

VANCE&HINES!!!!!! :} :} :} (Ik ben als voorbeeld beschikbaar...hehe)

Maar ik moet zeggen...ik heb nog maar weinig dempers gehoord op een ZXR waarvan ik zeg...haal af! Meestal klinkt wel erg lekker.
Iedere demper heeft wel zijn eigen kenmerken!!
 
MUZZY!!!!!! :} :} :} (Mr Wheels kun je als voorbeeld gebruiken)

VANCE&HINES!!!!!! :} :} :} (Ik ben als voorbeeld beschikbaar...hehe)

Maar ik moet zeggen...ik heb nog maar weinig dempers gehoord op een ZXR waarvan ik zeg...haal af! Meestal klinkt wel erg lekker.
Iedere demper heeft wel zijn eigen kenmerken!!

Dat zijn precies degene die ik van jou had verwacht :)

Ik vind die Vance & Hynes echt geweldig ja, post het geluid eens. :9~
 
Dat zijn precies degene die ik van jou had verwacht :)

Ik vind die Vance & Hynes echt geweldig ja, post het geluid eens. :9~

Ik denk dat je beter een keer met de "www.southwest-crew.cc" kan gaan rijden, dan kun je meteen in 1 klap de Muzzy en de Vance&Hines horen!!

Oh ja....en een Akra op een ZX-7R...!!
 
Ik denk dat je beter een keer met de "www.southwest-crew.cc" kan gaan rijden, dan kun je meteen in 1 klap de Muzzy en de Vance&Hines horen!!

Oh ja....en een Akra op een ZX-7R...!!

Moet ik er wel bijzeggen dat Rene en ik open systemen hebben met vet dikke bochten.(dus niet alleen een demper) Dat scheelt ook heel veel in het geluid natuurlijk (en in het vermogen }) )

Ga maar een keer met ons mee ja! kan je het zelf horen.[edit]Vandaag al iets te doen?[/edit]

Opnemen gaat bijna niet. Het geluid wordt vervormt door de mic omdat het zo hard is })
 
Moet ik er wel bijzeggen dat Rene en ik open systemen hebben met vet dikke bochten.(dus niet alleen een demper) Dat scheelt ook heel veel in het geluid natuurlijk (en in het vermogen }) )

Ga maar een keer met ons mee ja! kan je het zelf horen.[edit]Vandaag al iets te doen?[/edit]

Opnemen gaat bijna niet. Het geluid wordt vervormt door de mic omdat het zo hard is })

Ik had al even op de site van Vance & Hines zitten kijken, zo'n open systeem met het complete bochtenwerk is natuurlijk :9~ , maar ja daar hangt ook een vrij fors prijskaartje aan ;(

[me]CrowbaR staat toch wel open voor open.....
[/me]


Ik had vandaag wat verplichtingen, maar ik ga zeker een keer mee ( 't achterbandje moet toch op) :+
 
Laatst bewerkt:
J&S had ik er vroeger op ;)
full
 
he alles goed, ik heb die remus viper van fearless erop zitten en inderdaad dat klapt echt goed en met die 2 pijpjes uit de demper ziet het er echt vet uit, anders moet je maar effe komen kijken :]
 
he alles goed, ik heb die remus viper van fearless erop zitten en inderdaad dat klapt echt goed en met die 2 pijpjes uit de demper ziet het er echt vet uit, anders moet je maar effe komen kijken :]
heeeyyy!!!!! komt een leuk geluidje uit he!!! en jah ziet er super uit met die twee pijpjes.
heb nu een andere systeem eronder hangen weer met twee pijpjes maar nu ook met twee dempers!!! deze klinkt nog beter -> geweldig gewoon.

ps: deze motor staat trouwens te koop ;)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan