Welke demper?

Welke Demper?

  • BOS Superbike

    Stemmen: 4 21,1%
  • Racefit

    Stemmen: 15 78,9%

  • Totaal aantal stemmers
    19

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Ik had hier een tijd geleden ook al een topic over geopend, maar toen kwamen er niet echt veel reacties op en ik heb geen zin om dat topic weer te zoeken.

De vraag is dus: Welke demper zal ik op mijn R1 uit 2002 zetten.
De BOS superbike demper van 399 euro (inclusief collector om hem pas te maken voor de R1)
Of de exlusieve racefit demper van 749 euro?

Ik heb geen soundfiles van de demper dus jullie zullen het met de plaatjes moeten doen. Geef je keuze aan in de poll en beargumenteer je mening.
full
 
wat een belachlijk lelijke ophanging :W

edit: 2e ziet er al beter uit :Y
 
doe mij maar die bos, hou niet zou van die kleine korte dingen.

maarja dat is persoonlijk natuurlijk

RFast
 
die racefit staat hem duidelijk beter :Y

je moet alleen zelf beslissen of je dat wel zijn geld nog wel waard vind ;)
 
Ik rij nu met een Bos Superbike demper. RVS uitvoering heeft mij 325 gekost incl. linkpijp en db killer.
Heb al met Akrapovic, Laser en Yoshimura gereden maar dit overtreft (qua geluid) alles. Af en toe vind ik 'm zelfs te luid.........

Met Racefit heb ik geen ervaring. Zien er wel gaaf uit
 
vindt de bos mooier.
Heb het ook niet op kleine uitlaatjes enzo.

En 750 treuro's voor een demper... ;(

Maar weet niet hoe ze klinker, maar is het geluid honderden euro's waard?
 
racefit......is wat ik gehoord heb.......TE luid, en ik weet uit eigen ervaring (twee maten van mij hebben r1) dat het een super geluid is, de bos.

en wat heavey zegt.......racefit is wel erg duur!
 
Te luid?! bestaat dat dan? ;)
Maar is het nog steeds te luid als je oordopjes in hebt?
 
Moeilijk hoor. De pijp en design van de racefit demper vind ik er beter uit zien dan dat van de bos. Jammer dat je ze niet even kan proefrijden voor het geluid. :) Geluid van dempers vind ik altijd moeilijk om te beoordelen aan de hand van sound files...
 
Ik heb de bos superbike rvs onder mijn R1 en bevalt me super. (kosten 299 voor demper en 95 voor adapter, zit alleen geen slangenklem bij dus je moet effe improviseren voor zo'n klem) Had hiervoor een leovinci sbk , wat een verschil!!! Hij borrelt en knalt veel meer :9~
Andere ken ik niet, ziet er wel goed uit maar wel een hoop geld!
full
 
Waarom kies je niet gewoon wat je zelf mooi vindt
Als ik puur voor wat ik mooi vind zou gaan dan zou ik de racefit demper kiezen.
Maar ik hoor gewoon graag een aantal verschillende meningen aangezien de racefit demper bijna twee keer zo duur is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan