Welke dempers GS500

Martjah

MF'er
27 feb 2006
83
0
Budel
Beste mensen, ik ben nu al enige tijd in het bezig van een Suzuki GS500 uit '94.
Hij is helemaal origineel (onbegrensd).

Nu ben ik op zoek naar een andere demper alleen ik weet nog niet welke er allemaal op mogen/passen aangezien je ook rekening moet houden met de weerstand van de uitlaatgassen in de uitlaat.

Groetjes Mart
 
ik ben van plan om een originele uitlaat bij te kopen en daar een andere einddemper op maken.

maar ook einddempers heben verschillende diameters, ik moet dus weten welke erop passen en/of welk diameter je moet hebben(de doorlaat).
 
een compleet laser systeem! had ik ook op mn GS, en dr komt echt een lekker geluidje uit :}
 
haha ik ben geen rijk mens.

gewoon een andere demper, laten afstellen en dan is het goed...mjah moet wel een demper hebben die het vermogen niet te veel beinvloed.
 
Het is voor mij 6 jaar geleden dat ik een GS500e had, maar bestaan daar wel Slip-On dempers voor? Volgens mij alleen complete uitlaatsystemen toch ?
 
Het is voor mij 6 jaar geleden dat ik een GS500e had, maar bestaan daar wel Slip-On dempers voor? Volgens mij alleen complete uitlaatsystemen toch ?

daar maken we gewoon zelf een passend stukje voor :)

pap heeft dat ook zelf gedaan voor zijn demper, hij heeft een heel deel van de uitlaat zelf gemaakt :)

mjah nu weet ik nog niet welke dempers erop kunne en/of wel diameter ze moeten hebben.

imag38178gk.jpg
 
Beetje dun gespoten, de grondlak komt er doorheen!





:+

Mooi ding! Ziet er gelikt uit zo! Is aandacht aan besteedt, dat zie je zo.
 
Nu ben ik op zoek naar een andere demper alleen ik weet nog niet welke er allemaal op mogen/passen aangezien je ook rekening moet houden met de weerstand van de uitlaatgassen in de uitlaat.

ik wil dus weten welke demper erop gemaakt kunnen worden ivm weerstand. of welke diameter ze moeten hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan