welke ducati? st2 st4s st4s ABS of Multistrada!

Welke is het beste?

  • st 2

    Stemmen: 4 20,0%
  • st 4

    Stemmen: 1 5,0%
  • st 4 s

    Stemmen: 0 0,0%
  • st4 s ABS

    Stemmen: 5 25,0%
  • Multistrada

    Stemmen: 6 30,0%
  • Geen van deze!!

    Stemmen: 4 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
11 aug 2003
32
0
Bennekom
Welke is de beste toermotor van deze?
Willen jullie je mening geven..
en zeggen waarom je dat vind...
dus plzz niet wat uit boekjes komt..
maar eigen ervaring..
Dank je wel :]
 
Ik heb op de multistrada gezeten (meer mocht niet) en het stond me erg aan. De rest ken ik niet maar biedt in ieder geval minder ruimte. Ik betwijfel trouwens of je veel mensen zal trekken die wél op alle modellen gereden heeft.
 
Ik heb op de multistrada gezeten (meer mocht niet) en het stond me erg aan. De rest ken ik niet maar biedt in ieder geval minder ruimte. Ik betwijfel trouwens of je veel mensen zal trekken die wél op alle modellen gereden heeft.

je hoeft toch ook niet op alle modellen gereden te hebben..
als je bijvoorbeeld alleen op de ST4S gereden hebt..
Dan kan je toch vertellen wat je daarvan vond..
Of je hem fijn vond..
Of dat je hem k*t vond...
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:58 schreef Danny Ducatist het volgende:...
of ziek dat nou echt verkeerd??? })
ja en ducati ook.

moeten racers maken en het daar bij laten.
ga maar eens op die beemer van "wiewatwaar" zitten, dan snap je wat ik bedoel.
 
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:00 schreef Desmo het volgende:ja en ducati ook.

moeten racers maken en het daar bij laten.

Ducati moet gewoon lekker eigenwijs blijven bouwen waar ze zelf in geloven en zich niet teveel antrekken van wat anderen zeggen (zelfs als het klanten zijn). Misschien hadden ze in het historisch perspectief de Multistrada wel "Superscrambler" moeten noemen. De ST serie valt wat mij betreft wel een beetje buiten dit plaatje, die is marktgericht ontworpen en gemaakt.

Maar aangezien die er nu toch is zou ik zeggen: profiteer ervan. Ik denk dat de ST de betere toerder is in het rijtje, en als je dan kan kiezen zou ik meteen de duurste pakken, de ST4S ABS dus. Multistrada is ook prima bij rustige snelheden en lange afstanden te rijden, maar die blijft toch een beetje uitdagen om gekke dingen uit te halen. Denk ook dat de ST zich wat beter zal houden bij lange afstanden op hogere snelheden. En er zijn weinig mensen die het een dag uithouden op het standaard zadel van de Multistrada.
 
Heb gereden op de ST2, ST4 en ST4s...naast een CB500, een DIV600 (lessen) een Fireblade (proefrit) en een FJR 1300.

De ST4s is van het rijtje dat jij opnoemt de beste.. de zit is hetzelfde als op de andere ST's, alleen heeft de ST4s het meeste vermogen, de beste veren en de ABS versie ook nog eens ABS ( 8-) ) ze zijn niet geschikt voor in de stad te rijden, dan zijn ze toch minder, maar tussen 50 en 250 is het een super fijne motor (bij 0-50 is het een erg fijne motor btw :P )
Ga maar eens een proefrit doen... dan merk je het verschil

Grtn
 
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:50 schreef Danny Ducatist het volgende:je hoeft toch ook niet op alle modellen gereden te hebben..
als je bijvoorbeeld alleen op de ST4S gereden hebt..
Dan kan je toch vertellen wat je daarvan vond..

Jazeker, maar dan kan je nog niet aangeven welke je de beste vond en daar gaat deze poll over.
 
Ik heb zelf net een ST2 (Sport tourisiomo) gekocht met 8500 op de teller in voor 5000,-.
(Ik heb eerlijk gezegt geen st4 geprobeerd. Mijnsinziens te veel extra voor weinig pk's, overigens ook niet duur in duitsland waar ook de st 2 vandaan komt).
De St is geen slow toerrer de motor moet gewoon niet onder de 80 km uur gereden worden.
Sturen doet ie fantastisch.
De motor is vrij lang en geschikt voor de wat langere lieden onderons. Nadeel is wel het steunen op de polsen wat op lange tochten alleen opgevangen kan worden door goeie rijwind te creeren. (niet te langzaam dus).
 
Terug
Bovenaan Onderaan