Welke dynojetkit voor ZRX 1100??

Mr4Speed

MF'er
13 aug 2012
181
105
Asten
Hoi mannen,

Ik heb een ZRX 1100 uit bouwjaar 2000 met volgende specs:
- ZZR 1100 nokkenassen
- full Akrapovic rvs uitlaat, zonder db-killer
- ik meen dat vorige eigenaar iets aan de ontsteking heeft gedaan....weet dat niet zeker.
- origineel luchtfilterhuis/filter, maar wel opengewerkt voor meer luchttoevoer.

Nu heeft vorige eigenaar wat zitten vijlen ( ..... ) aan een van de gasnaalden en dat vertrouw ik dus niet meer.
In combinatie met de 4 nieuwe K&N filters die ik heb aangeschaft, wil ik ook de afstelling weer in orde hebben.
Welke dynojet-kit past hier het beste bij?

Dank voor de reacties,
Marcel
 
ik heb met beide gereden Factory en Dynojet , ik vindt m fijner rijden met dynojet ,de stage3 dus met je pods, maar je ontkomt niet aan een testbank
in de handleiding die erbij zit staat wel een goede basis afstelling en dan van daaruit op de bank ermee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zei ook basis afstelling, en dan naar de testbank, werkte voor mij goed , ik heb ook zzr stokken en een ander uitlaatsysteem en pods .
een paar runs gedaan een beetje fine tunen en :t
 
stage 3 kit, met aanpassingen op de bank. Er zijn engelse en amerikaanse fora waar je waarschijnlijk een aardige basis afstelling kan vinden, maar laten afstellen op de bank is het allerbeste, en dan wel bij iemand die er verstand van heft. Kevinblade hier heeft ervaring weet ik ;)
 
Dank allemaal! Ik heb inmiddels een Stage 3 kit besteld. Ga ik zaterdag monteren en in basisafstelling zetten.
Maak dan binnenkort een afspraak bij een dynobank. Ik woon in het zuiden van het land, Asten-Heusden. Waar kan ik 't beste heen gaan?
 
@Rob RD en @*Jan*

Naar mijn idee is jullie referentie kader wat anders dan gewenst in techniek.
Hebben die 4 filters veel voordeel tov een goede airbox??? Vuur mij rulez de airbox nog steeds...
Deze vraag is de inleiding van wat eigenlijk een nieuw topic zou moeten zijn. In dit topic is het het begin van een zijspoor waarop te vaak ontsporing ontstaat. Maak dan gewoon een nieuw topic met je vraag alsjeblieft.
 
Ik ben het in de zin van het preciese onderwerp met je eens, maar topicstarter zelf begint over die filters, het is zìjn topic en ik reageer op zìjn berichten
 
Terug
Bovenaan Onderaan