Welke einddemper GSX-R750 1992?

2fast2follow

MF'er
28 sep 2002
36
0
Spijkenisse
Wie kan mij helpen? Ik heb een Soes gsxr750 uit ´92 en heb nog een standaard uitlaatsysteem. Ik wil graag iets met een mooi geluid kopen. Maar weet niet zo goed wat. Ik hou niet van dat gegil, maar van een beetje laag geluid. (had je een twee-cilinder moeten kopen, ja weet ik) Is er iemand die mij kan adviseren?

Of is er iemand die zijn demper verkoopt? Laat het mij even weten.
Alvast bedankt.
 
Wie kan mij helpen? Ik heb een Soes gsxr750 uit ´92 en heb nog een standaard uitlaatsysteem. Ik wil graag iets met een mooi geluid kopen. Maar weet niet zo goed wat. Ik hou niet van dat gegil, maar van een beetje laag geluid. (had je een twee-cilinder moeten kopen, ja weet ik) Is er iemand die mij kan adviseren?

Of is er iemand die zijn demper verkoopt? Laat het mij even weten.
Alvast bedankt

Een gebruikte sportdemper is moeilijk te vinden voor zo'n Gixxer, weet ik uit ervaring ;) Ik liep toevallig tegen een gebruikte Yoshimura aan, maar die heb ik na een paar maanden weer verwijderd wegens chronische oorpijn 8-)

Ik denk dat je het beste een standaardpijp erbij kan kopen, en de demper vervangt (met knutselwerk) door een sportdemper. Of nieuw bestellen, dat kan natuurlijk ook.
 
Als je een adres weet waar ik 2e hands uitlaten (het liefst een yoshimura :9 ) kan kopen voor een gsxr 750w uit 1992 dan hoor ik dat graag. ook ik ben er al lang naar opzoek. :(
 
Wat bedoel je met oorpijn? Een beetje geluid vind ik juist mooi
(als het maar geen gillend geluid is).
Nu hoor ik hem haast helemaal niet. En ik wil best wel een nieuwe demper kopen, maar het is best veel geld waar we over praten. Ik heb er nog niet zo veel bekeken maar vondt dat een Bos-demper best mooi klonk. Toen ben ik eens gaan informeren naar de prijs en schrok en beetje:
- Alum E 359,--
- Carbon E 449,--
- Titan E 404,--
Daarom hoopte ik dat iemand een nieuwer type of een andere soort demper ging kopen. Maar ja, ik zal denk ik nog maar even moeten doorsparen.
 
Wat bedoel je met oorpijn? Een beetje geluid vind ik juist mooi
(als het maar geen gillend geluid is).
Nu hoor ik hem haast helemaal niet. En ik wil best wel een nieuwe demper kopen, maar het is best veel geld waar we over praten. Ik heb er nog niet zo veel bekeken maar vondt dat een Bos-demper best mooi klonk. Toen ben ik eens gaan informeren naar de prijs en schrok en beetje:
- Alum E 359,--
- Carbon E 449,--
- Titan E 404,--
Daarom hoopte ik dat iemand een nieuwer type of een andere soort demper ging kopen. Maar ja, ik zal denk ik nog maar even moeten doorsparen.
 
Ik heb nu nog een standaart pijp :?

Weet je nog een andere goede pijp dan een yoshimura? Nieuw zijn ze niet te betalen.
 
Ben zelf nog een beetje aan het rondneuzen, weet nog niet precies wat ik wil en wat er het beste bij mijn motor past. Was ook op zoek naar het verlossende antwoord. Maar je hebt wel gelijk, ze zijn nieuw niet te betalen ;( . Vandaar deze topic.
 
he even wat anders. heb jij ook een mono-sit op je motor. hier ben ik ook naar opzoek?? weet je nog een adres?
 
Nee, ik heb ook geen mono-seat. Maar waarom zou je die erop willen hebben :? , hij is zo toch veel mooier dan met zo'n vierkante kont ;) !! En ik denk niet dat als iemand hem wel heeft dat hij hem verkopen wil, het is toch een onderdeel van het geheel.
 
Een mooie BOS doet het ook erg goed,heb zelf ook eenzelfde fiets uit '95 met een ovale carbon BOS demper,klinkt lekker niet te grof en niet te soft en vind je em wel te kleuterig dan trek je de DB Killer eruit :9~
 
ikzelf heb een gsx r 750 w uit 1993 met een laser demper, ben zeer tevreden alleen de buren niet echt geloof ik. en die monoseat heb ik ook, erg wijs, beter dan met duozitje.Weet iemand nog een getinte ruit te vinden voor weinig?
 
Nee, sorry ken niemand die een getint ruitje wil verkopen.
Ken wel iemand die hem gewoon heeft gespoten. Ziet er best stoer uit 8-)
Wat voor geluid maakt die lazer pot bij jouw (laag/hoog)? Ben namelijk nog steeds aan het zoeken naar de juiste demper.

Vindt het wel jammer dat niemand er een te koop heeft '( .
Maar ja, ik snap het wel. Als je er een hebt gekocht en die bevalt zou ik hem ook niet meer wegdoen denk ik.
 
die laser maakt een hard laag geluid, wel erg luid , op lange ritten zou je oordopjes nodig hebben denk ik.
 
Informeer eens bij HN motoren in Delft daar zijn Bos dempers 20% korting.
Ik had zelf rond gevraagd voor een ovaal carbon bij hun was deze demper 380 euro :)

succes met zoeken :]

Bedank voor je advies. Maar voor dezelfde demper was ik ongeveer 450,- kwijt.
Maar dan zijn ze alsnog duurder volgens mij als die korting maar tijdelijk is.
Dan zou hij normaal 475,- kosten. Das toch nog 25,- meer.

Maar zit monenteel even krap. Zat meer te denken aan 150,-max.
Maar dat gaat denk ik niet lukken (helaas). ;(
 
Niet getreurd hoor, rij ook met de standaard pijp rond.
Ik vind hem er zelf wel bruut uitzien, het kan echt wel lelijker hoor...
Nou, morgen ga ik de motorolie verversen, neem gelijk maar het filter mee.
Ik heb onlang een aantal onderdelen laten spuiten in metallic blauw, de kleur van het blauw op de tank. Ziet er onwijs mooi uit.
Ik ga slapen, moet vroeg op, maar voor een goed doel :]
 
Niet getreurd hoor, rij ook met de standaard pijp rond.
Ik vind hem er zelf wel bruut uitzien, het kan echt wel lelijker hoor...
Nou, morgen ga ik de motorolie verversen, neem gelijk maar het filter mee.
Ik heb onlang een aantal onderdelen laten spuiten in metallic blauw, de kleur van het blauw op de tank. Ziet er onwijs mooi uit.
Ik ga slapen, moet vroeg op, maar voor een goed doel :]
Ik heb ook nooit gezegt dat ik hem niet mooi vindt, maar ik vindt het geluid een beetje tegenvallen. Hij rijd prima, ben er erg blij mee hoor :]
 
Heeee, ik heb goed nieuws.
Binnenkort gaat er bij mij een Laser onder (volgende week ofzo), gekocht voor een prikkie (75) *D . Hij heeft een paar maandjes onder een gsx 1100 gezeten, helemaal splinternieuw nog.
En dan zelf het verloop van 2 naar 1 in elkaar bakken tot het aansluitpunt van de demper. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken :9~
 
Heeee, ik heb goed nieuws.
Binnenkort gaat er bij mij een Laser onder (volgende week ofzo), gekocht voor een prikkie (75) *D . Hij heeft een paar maandjes onder een gsx 1100 gezeten, helemaal splinternieuw nog.
En dan zelf het verloop van 2 naar 1 in elkaar bakken tot het aansluitpunt van de demper. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken :9~
Das geen geld!! Suc7 met knutselen. Hoop voor je dat het wat wordt. *D
Ken je een beetje lassen of niet? Hoor(of lees) het wel hoe het gegaan is.
 
Trouwens, wist jij dat wij bijna even oud zijn.
En we hebben bijna dezelfde motor...
Ik heb onlangs zelf een alarm ingebouwd, opzich niet echt moeilijk.
trouwens, hoeveel pk heb jij? ik zou wel naar de 120 toe willen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan