Welke enduro is het meest geschikt voor mij

RutGear!

Die hard MF'er
19 mrt 2008
359
0
Beste forummers,

Ik heb besloten om een enduro voor erbij aan te schaffen maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor iets ik moet aanschaffen,

Ik heb een budget tot 2200 euro ongeveer en ik wil de enduro gebruiken om een beetje offroad te rijden/ beetje crossen (mss logisch)

Ik heb al een beetje op marktplaats gekeken en daar heb ik hetvolgende uitgezocht:

Yamaha wr 426 uit 2001
http://link.marktplaats.nl/302845520

Kawasaki KX 250 uit 1999
http://link.marktplaats.nl/286031391

Of is een iets goedkopere Honda cr 250 verstandiger om aan te kopen.
Motor of scooter kopen? Gigantisch aanbod van allerlei scooters, motoren en benodigdheden



Alvast bedankt voor de info!
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik voor de CR gaan. Zo'n 2 takt is heel simpel zelf te onderhouden. Daarnaast hou je ook wat van je budget over voor spare parts. En die heb je nodig bij een enduro :P
 
Idd de cr alleen heeft die GEEN origineel kenteken zo te lezen en dat is verzekeringstechnisch dan weer onverstandig. KX lijkt mee ook wel een leuke machine, mits origineel kenteken en wat van de vraagprijs af kan, kan dat een goeie koop zijn! viertakt zal ik niet aan beginnen ivm duur onderhoud.
 
Waarom zou het verzekeringstechnisch niet verstandig zijn ?
De verkoper zegt dat het kenteken er later bij is gekocht omdat het vroeger een crosser was, volgens hem is dit namelijk geen probleem...
 
ehm dat hij dan misschien zelf het framenummer erin gemept heeft.. Wou net zeggen dat die kx waarschijnlijk geen enduro bak heeft, deze Cr dus ook niet :P Is misschien handiger om één te kopen met wel een enduro bak.
 
dan niet nee. Maar ik zou voor de zekerheid de kentekengegevens dan wel checken;
Bij ex-crossers komt het veel voor dat men een ouder kenteken pakt en dan het framenummer overkloppen in het cross frame. Mocht je dan wat gebeuren en men ontdekt dit, ga je nat.
Verder maakt het niet veel uit hoor, ken jongens die met een crf 450 rijden met een kenteken van een xr uit '88.
 
Terug
Bovenaan Onderaan