Welke grote motorkledingzaken zijn er?

Webwinkel of fysiek? In Amsterdam heb je motozoom (geliefd en verguisd) en voordeelhelmen.nl (vooral helmen, eerst zorgen dat wat je wil, ook echt in stock is)
Ze zitten op 10 minuten rijden van elkaar.
 
Laatst bewerkt:
in je profiel staat: Woonplaats: Zuid Holland, dan zou ik ook es bij Motorkledingcenter gaan kijken, zit in Zoeterwoude (bij Leiden).
 
Termaat, Ten Kate, Goedhart, Hans van Wijk, Motorkledingcenter, Motozoom, Motorport, Molenaar, ...
En dat zijn volgens mij de grootste in t land, daarnaast heb je nog de kleinere en de online shops.

Google is je vriend dus :)
 
Volgens mij is motorkledingoutlet Eindhoven een van de grootste na of naast Termaat. Ben er twee keer binnen gelopen, maar is gewoon niet mijn ding. Slaag nooit bij dat soort grote zaken met (te) veel aanbod. In Eindhoven zat eerst MotoModa, had ook alleen kleding, laarzen en helmen, stuks kleiner en daar kon ik wel slagen. MotoModa is nu overgenomen door die outlet, maar zal mijn zaak niet worden. Kan voor anderen natuurlijk helemaal anders zijn, aanbod is groot en prijstechnisch niet verkeerd.
 
Ritje naar Duitsland maken, net over de grens heb je Hein Gericke (ook in België), Polo, Louis, FC Moto.
 
Watermolen in Zeist.

Motorkledingcenter in Tilburg en Hazerswoude

Motorcity in Amsterdam

Vlak bij Motorcity heb je ook een Motozoom winkel.

Eerste 3 zijn goede winkels Motozoom moet je zelf meer verstand van zaken hebben.
 
ok, nog 1 in ZH dan: Motoport Wateringen.
Niet supergroot, maar Natalie doet de kleding op 1e verdieping.
Altijd Goed advies.

Verder ga ik zelf, afh van wat ik zoek, ook naar: MCK zoeterwoude, Goedhart, Hans v Wijk en die outlet, en de dumpdagen.
En in Belgie: Rad en Joma.

enne: google.
 
In t verleden reed ik ook meestal ver voor die grotere zaken. Begin toch steeds meer te beseffen dat ik liever naar een kleinere zaak rijd waar 'service' geen kreet is, maar waar ze dit werkelijk snappen. Ook o.a. MKC Tilburg vind ik slap en niet servicegericht. 2 vragen gesteld, zegt de verkoper vervolgens; kijkt u rustig verder. 2e verkoper; kan ik u helpen? Kijkt je gaaperig aan en dat was t, na 1 minuut ik elkaars ogen staren hield hij t ook weer voor gezien. T zijn in mijn ogen echt verkopers die niet echt gepassioneerd motorrijder zijn. In t verleden was Hein Gericke in Grave mijn favoriet maar die is helaas gesloten... Heb nog niets gevonden dat vergelijkbaar is. Bij Motoport in Den Bosch vind ik t wisselend. Die jonge dame op de kleding afdeling vind ik top. Maar die oudere dame is echt drammend :r zal nog eens naar van der Heyden rijden. :9
 
Kom zelf al heel lang bij Termaat om al mijn motorkleding en helmen te scoren.
Ben ook langs andere zaken geweest, maar Termaat heeft gewoonweg een heel groot aanbod en ze hebben daar ook nog eens flink verstand van zaken.
De prijzen zijn netjes en heb er nimmer over te klagen.
Wat mij betreft blijf ik mijn spullen bij Termaat halen zolang ik kan en mag rijden op de motorfiets.
Dat ik er een eind voor moet rijden boeit me voor geen ene meter, en heb dat er graag voor over.
Ik heb hier motorzaken in de buurt zitten die om te janken zijn wat betreft aanbod van spullen en prijzen.
Dus die laat ik uit eigen ervaring links liggen.
Ze zeggen vaak: wat je van ver haalt is het lekkerst.
Nou in dit geval van Termaat gaat dat kredo zeker op.
Vr gr
 
Laatst bewerkt:
Kom zelf al heel lang bij Termaat om al mijn motorkleding en helmen te scoren.
Ben ook langs andere zaken geweest, maar Termaat heeft gewoonweg een heel groot aanbod en ze hebben daar ook nog eens flink verstand van zaken.
De prijzen zijn netjes en heb er nimmer over te klagen.
Wat mij betreft blijf ik mijn spullen bij Termaat halen zolang ik kan en mag rijden op de motorfiets.
Dat ik er een eind voor moet rijden boeit me voor geen ene meter, en heb dat er graag voor over.
Ik heb hier motorzaken in de buurt zitten die om te janken zijn wat betreft aanbod van spullen en prijzen.
Dus die laat ik uit eigen ervaring links liggen.
Ze zeggen vaak: wat je van ver haalt is het lekkerst.
Nou in dit geval van Termaat gaat dat kredo zeker op.
Vr gr

:^ Zelfde hier ff rijden maar dan heb je ook wat. :Y
 
Als het over persoonlijke aandacht gaat, for bikers and bikes in leende.
Ze hebben alleen niet altijd alle maten en varianten op voorraad, maar zijn wel erg makkelijk in bestellen, top. Loop je wel kans dat je twee keer moet gaan.
 
Doe gewoon je eigen research naar motorkleding op het web en zoek vervolgens de goedkoopste webshop.

Waarom zou je nog jezelf afhankelijk stellen van de kennis, assortiment en verkooptargets van verkoper in een fysieke winkel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan