Welke Guzzi komt in mijn garage?

Ik ga wel ff op zoek naar grijze of zwarte kleppendeksels, lijkt me beter staan.
Zelf zou ik als 1e het dynaoideksel weer mooi egaal grijs maken. En, eerlijk is eerlijk, het is een prachtige motor. Met die klepdeksels in die kleur. Zelf zou ik het zo laten. Maar gelukkig hoef je je daar niets van aan te trekken.
 
Zelf zou ik als 1e het dynaoideksel weer mooi egaal grijs maken. En, eerlijk is eerlijk, het is een prachtige motor. Met die klepdeksels in die kleur. Zelf zou ik het zo laten. Maar gelukkig hoef je je daar niets van aan te trekken.
Ik ga eerst de voorpoten er uit halen, links is lek.
Een beurt, de boel nalopen, schoonmaken, nieuwe banden, remklauwen revisie en remblokken vervangen. Daarna zie ik het wel, oranje icm rood vind ik mweh.

Vertel, wat gaf de doorslag?
De zithouding is bijna vergelijkbaar met wat ik heb, dus toch vertrouwd sportief, leuk rijden zonder dat je gek hoeft te doen.
Het model vind ik gewoon erg tof, nog een echte Guzzi, het geluid en als laatste de prijs.
Hij is in goede staat, maar niet showroom mooi, 50k gelopen en 9 jaar in het bezit van de laatste eigenaar, wat krasjes en dingetjes, dus ik kan er gewoon mee gaan rijden.
 
Benieuwd hoe het je gaat bevallen. Zitten andere uitlaten op zo te zien?
 
Nog niet bekeken, maar ik denk Bos idd.
Dit high mount titanium setje kan ook.

20230425_182029.jpg
 
Ik vind ze mooi , behalve dat zadel over de tank ,daar kan ik nog niet aan wennen
Ik ken iemand die heeft hem nieuw gekocht , en heeft hem nog steeds , verslijten die trekkers nooit ?
 
Bij normaal onderhoud, goeie filters en olie, kan het lang aan, heel lang.

Er sneuvelt wel eens een kruiskoppeling en wat onderdelen van het Bosch laadsysteem, elektra is Italiaans..........................
In de krukas zit een sludgetrap, soort centrifugaalfilter, die loopt dicht als je te lang met mindere olie rondrijd.
Maar ik geloof dat dat ook zo'n vaart niet loopt met regelmatig verversen, de huidige olie is alweer beter al wat er 'toen' in moest.
Dat ding schoonmaken is wel een kruk eruit klussie.
 
De MG steun mocht ook mee, net als de originele tanktas, de hoes vergeten..
Deze week eerst naar Assen, dan wat tijd aan de Guzzi spenderen, de onderdelen zijn inmiddels onderweg.

20230429_131742.jpg
 
We mogen toch hier onze Guzzi showen?

Tulpen en ontzettend veel windmolens in aanbouw in de Flevopolder.
 

Bijlagen

  • 20230430_150450[1].jpg
    20230430_150450[1].jpg
    123,8 KB · Weergaven: 32
We mogen toch hier onze Guzzi showen?

Tulpen en ontzettend veel windmolens in aanbouw in de Flevopolder.
Uiteraard.
Zodra ik aan de slag ga dan ik dat hier ook wel updaten, maar eerst gassen.
Rij anders een keer langs, ik wil de kleppendeksels stiekem ff omwisselen 😇
 
Er zit een sloopbedrijf op mp met klepdeksels van een Ballabio.

Dat roep ik iets te snel maar ze hebben wel een Ballabio en een Le Mans gesloopt. Baboon of zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Er zit een sloopbedrijf op mp met klepdeksels van een Ballabio.

Dat roep ik iets te snel maar ze hebben wel een Ballabio en een Le Mans gesloopt. Baboon of zoiets.
Krijg wel wat stofzuiger onderdelen te zien, maar geen v11 deksels😁
Heeft ook geen haast, eerst maar een grote beurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan