Welke handschoenen zou jij kiezen??

welke handschoen??

  • handschoen 1

    Stemmen: 5 20,8%
  • handschoen 2

    Stemmen: 10 41,7%
  • handschoen 3

    Stemmen: 8 33,3%
  • handschoen 4

    Stemmen: 1 4,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

wolf75

MF veteraan
31 mei 2003
4.855
0
Boxmeer
Dit ben ik op mijn bike met mijn versleten handschoenen.

full


Ik wil een paar nieuwe handschoenen gaan kopen. Ik heb de keuze al half gemaakt. Het worden denk ik de Alpinestars met wit erin. Welke zouden jullie nemen in combinatie met mijn Spidi pak en Alpinestar laarzen?? Handschoen 1,2,3 of 4??
 
lol :P

Nee uit die foto's kun je een goede vergelijking maken :+

(sorry ben wat te snel O-) )

Edit: Handschoen 3 vind ik mooi, nr 2 is mij iets te zwart.. maar je hebt volgens mij geen grijs in je combi, dus dan past nr 2 wel het beste erbij
 
Laatst bewerkt:
Hmm, 4 lijkt het leukste/beste.

Maar looks zeggen niet zoveel toch? Het gaat om de pasvorm voor jouw hand, en hoe belangrijk een goed zittende handschoen hoef ik jouw toch niet te vertellen.

[me]Joshua-R1150RT zweert bij Held[/me]
 
Hmm, 4 lijkt het leukste/beste.

Maar looks zeggen niet zoveel toch? Het gaat om de pasvorm voor jouw hand, en hoe belangrijk een goed zittende handschoen hoef ik jouw toch niet te vertellen.

[me]Joshua-R1150RT zweert bij Held[/me]

De 3 composite van Spidi zit het lekkerste. (ik vind de witte dan het mooist.) Maar ik heb de Alpinestar van iemand aan gepast toen die al een tijd gedragen was en toen zat die ook heel lekker en dan ga ik toch voor 3.
 
Ik zou persoonlijk van dit rijtje voor Alpinestars gaan, maar een 5e optie zou ik zeggen: Held :}
Ik heb deze afgelopen winter bij Arie Molenaar in de budgetstore gekocht, van 185 voor 80 euro.
front.jpg

fist.jpg

side.jpg


Oh ja, koop ze ongeveer een halve maat te klein, ze rekken altijd op. En verkies pasvorm boven looks.
 
Onlangs de GP Pro van Alpinestars gekocht, super handschoen, ventileert en is erg soepel met veel protectie. En een hoog poser gehalte. 8-)
1/2 maat te klein kopen lijkt mij geen optie. Gewoon goed passende handschoenen kopen met een goede polsband.

tlh
 
Ik zou persoonlijk van dit rijtje voor Alpinestars gaan, maar een 5e optie zou ik zeggen: Held :}
Ik heb deze afgelopen winter bij Arie Molenaar in de budgetstore gekocht, van 185 voor 80 euro.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Oh ja, koop ze ongeveer een halve maat te klein, ze rekken altijd op. En verkies pasvorm boven looks.

Ieder zijn eigen smaak zullen we maar zeggen. Dat creme-kleurtje, kleurt toch van geen meter mee met de rest van het geheel. Als je zegt dat de pasvorm het belangrijkste is. Dat klopt eigenlijk wel, maar het oog wil ook zeker wel wat. Bij jou pak zal het ongetwijfeld wel mooi staan, maar bij al dat groen zal het denk ik wat minder zijn...........
 
Ik zou persoonlijk van dit rijtje voor Alpinestars gaan, maar een 5e optie zou ik zeggen: Held :}
Afbeelding)[/url]

Oh ja, koop ze ongeveer een halve maat te klein, ze rekken altijd op. En verkies pasvorm boven looks.

idd, i9k had ze precies pas gekocht, ze zitten nu iets te ruim.Ik heb ze geloof ik 3 keer aangehad, ik heb meestal mijn oude aan, die zitten ff strakker.
 
arlen_ness_glove.jpg


Deze. Heerlijke handschoen gemaakt van kangaroe leer en super kwaliteit voor slechts 149 euro. Alleen is XXL nog te klein voor mij :(

Maar van de door jou gegeven opties: 1 of 3 :)
 
Naar mijn idee zijn Alpinestars sowieso het veiligst, doordat er een brug zit tussen de pink en ringvinger. Ik heb toch al een aantal maal van mensen gehoord, dat ze een pink gebroken hadden of verbrijzeld. Dus ik zou die verbinding daartussen graag willen.
Als ik weer wat geld over heb gaan het waarschijnlijk de GP Pro´s worden, of anders de GP Plus, maar de Pro´s zijn net weer wat nieuwer en technisch hoogstaander. Het prijsverschil tussen deze handschoenen valt mij eigenlijk nog wel mee. De GP Tech wordt idd wel wat duur.

In jouw geval zou ik voor optie 3 gaan, of voor onderstaande GP Pro
alpinestar.jpg

gpprogrey.jpg
 
De mijne *D

(Afbeelding)

Vond de GP Pro niet lekker zitten, om over de GP Tech nog maar te zwijgen :X

Dat vind ik ook als je ze zo uit het rek pakt in de winkel, maar als ze "ingereden" zijn dan zitten ze super. Zijn gewoon heel erg stug. Ik heb trouwens net dezelfde gehaald als jij. Ik moet wel zeggen ze zijn nog wel heel wit tegenover mijn pak, maar dat gaat er nog wel vanaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan