Welke headset? Cardo, Sena, Interphone

Ik dacht "ik heb de oplossing voor je", tot dat ik dat ding zag. Bij mijn Uclear zou een Mini usb verlengkabel goed geweest zijn.

Ik heb een vraag.

Ik heb nu een cardo scala q2. Prima ding. Heb net een nieuwe helm gekocht en wil eigenlijk die vervelende bochel niet meer buiten op mijn helm maken... nu zou ik eigenlijk het volgende willen. Speakers en microfoon in mijn helm. Kabeltje naar beneden naar een unit die gewoon in de zak van mijn jas zit. Ik hoef toch nooit iets tr bedienen als ik aan het rijden ben. Enige functionaliteit die ik nodig heb; bike to bike communicatie, en Bluetooth voor mijn Garmin gps.

Vraag: bestaat dit?
 
@thijsshetters.............ooch ja,komt wij doen nooit met het geluid van de tom tom,we hebben geleerd om alleen te kijken en je ziet ook precies bv over 1,3 km linksaf,dus wij weten zelf niet meer beter...sterker nog ik vind het zelfs irritant.

maar er zijn ook helmsetjes die via bluetooth verbinding kunnen maken met je gps en met je parnter weet ik niet??

toedeloe karin
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er uit! Ik wil een Midland 😃

Zeer goede geluidskwaliteit, compatibiliteit met andere merken en zee robuust.

Zie film

Normaal rond € 190 per stuk

Maar kan nu een nieuwe set kopen voor € 250, € 125 per stuk, erg voordelig dus!

Wie wil met mij mee doen?! 😃
 
Laatst bewerkt:
Als ik me niet vergis is er een BTX2FM en een BTX2 Pro. Verschillende modellen dus.
Daarbij komt nog dat ie er blijkbaar maar 1 wil ? En de kosten met iemand wil delen ? Dan is 125 euro wel minder dan 200 euro... (maar ja sws een ander model dus ook)
 
zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Sena smh5? ik ben aan het kijken voor mijn eerste setje en dit lijkt me wel een interessant setje. om eens mee te beginnen.
 
zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Sena smh5? ik ben aan het kijken voor mijn eerste setje en dit lijkt me wel een interessant setje. om eens mee te beginnen.
Voor dat soort vragen kan je beter het Bluetooth headset topic even raadplegen denk ik:
https://www.motor-forum.nl/threads/bluetooth-headsets.364114/page-75
Heb zelf sinds kort een sena 3s in mijn helm en die bevalt tot nu toe uitstekend! Maar de keuze van een headset is ook erg afhankelijk van wat je er mee van plan bent.
In bovenstaand topic is genoeg info en ervaring te vinden iig.
 
zijn er ook headsets waarvan de bediening rechts zit? ik heb namelijk een knop voor mijn zonnevizier aan de linker zijde. ik gebruik de Bayard FP-20 S Vegas
 
zijn er ook headsets waarvan de bediening rechts zit? ik heb namelijk een knop voor mijn zonnevizier aan de linker zijde. ik gebruik de Bayard FP-20 S Vegas

Ik denk het niet, want dan zou je je gas los moeten laten tijdens het bedienen van je headset.
Het zal om die reden zijn, dat aan de linker bediend worden:
- Het zonnevizier van mijn Schuberth helm,
- Het kinstuk van diezelfde helm,
- Mijn Cardo Packtalk Slim.

Kortom, zo'n beetje alles.
Benzinekraan bij oudere motoren zit om die reden doorgaans ook links.
 
Terug
Bovenaan Onderaan