Welke helm ?? (nog maar eens)

alles passen en vervolgens een arai kopen ;)
zit perfect en dan ff modelletje astro r of viper ofzo, kan je nog dingtjes aan aanpassen.
alleen erg stil is arai niet.
 
Ben ook druk bezig om een nieuwe helm te kopen
al heel wat gepast maar kom toch weer bij Arai uit
zit mij gewoon het lekkerst vooral de rx7_corsair vind ik mooi :9
maar is wel een stuk duurder.

Yammen
 
Schubert S1 of C2 :}

Ik heb sinds kort de S1 en dat ding is echt goddelijk ! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het is dus niet zo dat Shoei en Arai opeens exact dezelfde pasvorm hebben......
Maar als een Arai past, wil dat teugeswoordigs niet meer zeggen dat Shoei dan automatisch niet goed zou passen.... en inderdaad, probeer altijd verschillende modellen, want ook daar zit soms behoorlijk verschil in.

Arai paste me vrij behoorlijk. Werd uiteindelijk tóch Shoei, omdat ie gewoon net ff lekkerder zat.
 
ik heb 1 van bsquare vorig jaar gekocht voor 40 euro (uitverkoop) this niet zo'n bekent merk qwa helmen maar er zijn verschillende mensen met een tanktas van dit merk

het is niet een super mooie helm maar voor die rpijs toch wel leuk

full
 
ik heb 1 van bsquare vorig jaar gekocht voor 40 euro (uitverkoop) this niet zo'n bekent merk qwa helmen maar er zijn verschillende mensen met een tanktas van dit merk

het is niet een super mooie helm maar voor die rpijs toch wel leuk

(Afbeelding)

De topic starter is bereid om 500! euro uit te geven voor een helm en dan kom je aanzetten met een helm van 4 tientjes. Niet dat een helm 500 euro moet kosten, maar comfort is waar het om gaat en ik denk niet dat de prijs van 40 euro de TS over de streep zal trekken.

Nee ik heb geen aandelen schuberth, maar nogmaals er is maar 1 keuze:

s1_anthracite.jpg


})
 
De topic starter is bereid om 500! euro uit te geven voor een helm en dan kom je aanzetten met een helm van 4 tientjes. Niet dat een helm 500 euro moet kosten, maar comfort is waar het om gaat en ik denk niet dat de prijs van 40 euro de TS over de streep zal trekken.

Nee ik heb geen aandelen schuberth, maar nogmaals er is maar 1 keuze:

(Afbeelding)

})


ja ok das wel weer zo ja maar toch wel leuk om te weten voor de TS
 
Terug
Bovenaan Onderaan