welke is de beste : CBR600 of GSXR600 (bj 1999)

Hier heb je een foto\'tje van m\'n GSXR600.
Spijtig genoeg een beetje te donker uitgevallen, maar het zegt genoeg... 8-)

Piccie...

[me]Skoezie is ff dweil aan het halen :9~ [/me]

P.S.: Haal even vlug dat duozitje eraf of zet er snel een leuke vrouwtje op! :P
 
De CBR 600 van 1999 is een stuk beter dan de GSX-R van 1999. Wie mij niet gelooft lees maar de motor bladen of kijk FASTBIKES :} maar eens een keertje VID MAG 5 bv.

Dit jaar is de GSXR 600 wel een stuk beter dan de CBR maar het gaat hier om de \'99er

DUS: HONDA CBR 600
Better Handling
More POWER
Higher TOPSPEED
 
De CBR 600 van 1999 is een stuk beter dan de GSX-R van 1999. Wie mij niet gelooft lees maar de motor bladen of kijk FASTBIKES :} maar eens een keertje VID MAG 5 bv.

Dit jaar is de GSXR 600 wel een stuk beter dan de CBR maar het gaat hier om de \'99er

DUS: HONDA CBR 600
Better Handling
More POWER
Higher TOPSPEED

Hahahahaha toermoter test zeker.
 
Lees eerst wat er daadwerkelijk staat voordat je reactie geeftI(

Ja, heb ik in 99 gedaan, wegligging van gsx was beter, dat het vermogen bij een cbr mooier uitgesmeerd is, is mij best die paar pk meer ook, en topsnelheid tja wat moet je ermee, dan ga ik toch voor de betere wegligging/bochten gedrag.
 
Ja, heb ik in 99 gedaan, wegligging van gsx was beter, dat het vermogen bij een cbr mooier uitgesmeerd is, is mij best die paar pk meer ook, en topsnelheid tja wat moet je ermee, dan ga ik toch voor de betere wegligging/bochten gedrag.

Met de standaard afstelling is de GSX-R niet beter in stuurgedrag dan de CBR.

Kom je op het circuit ja dan merk je wel waar de GSX-R op afgesteld is. Je kan er dan het hardst mee de bocht om. Maar je rijd met je motor vaak meer op de weg dan op het circuit.

+ Als jeje eerste supersport motor koopt is het verstandiger eerst een CBR te nemen. Daar kan je het makkelijkst het hardst meegaan.
Je kan er bijna niks op fout doen.
Doe je iets fout kan je het weer makkelijk corrigeren.
 
Als beginnersfiets is de CBR600 misschien een iets verstandiger keus, maar een ervaren rijder kan waarschijnlijk op de GSX-R het hardst.
Maar als je op een GSX-R begint en je rijd maar genoeg km\'s dan wordt je vanzelf snel ervaren :+
 
Laatst bewerkt:
Dan moet het wel stoppen met sneeuwen jongens...
Hoe kan ik nou anders ervaring opdoen met dit kl... weer. :r
Een op beter weer hopende sniper... ;)

Nu ik jullie aandacht toch heb :

Ik zoek een 2-delig lederen motorpak aan te schaffen waarin er lieft de kleuren blauw-wit (van m\'n gsxr) in aanwezig zijn. Welk merk heeft er zo\'n pakken? Iemand een idee?

Alsook zoek ik metter tijd een goede stuurdemper te monteren (prijs/kwaliteit) ook hiervan heb ik geen idee... Laat hier maar weten.

Alvast bedankt voor de info. :)
 
Laatst bewerkt:
dainese heeft inderdaad erg mooie pakken!!

ga je voor dainese dan ga je best naar St-Martens-latem. in de zaak \"bimoto\" zul je zo goed als alles van het merk vinden!

de winkel ligt aan de grote baan op 200 meter van de ferrari-garage

ben er enkele weken terug nog handschoenen en een fog city gaan halen. ze hebben echt een énorm aanbod aan motorpakken (vooral leder, dus net wat je zoekt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan