welke is het meest 'makkelijke'

1. niks is makkelijk, komt een hoop denk en klier werk bij kijken. zit een HOOOP geld in en een hoooop tijd.

2. tis absoluut niet goedkoop. vaak betekent een goedkope oplossing zo uit de winkel, een niet zo mooie oplossing. als je zelf een hoop kunt, scheelt het al een hoop in de centen.

3 over dat stale frame, dan kijk je vaker toch naar wat oude fietsen. hoop geld in een oude fiets betekent dat je het EGT voor jezelf moet doen, en niet voor de verkoop!

anyway, succes
 
Excuus, ik vatte dat hoooooop werk verkeerd op denk ik.

Anyway, fiets is verkocht, maar ik blijf erbij dat een YZF een hele mooie/goede basis is voor een streeghtfighter.
 
1. niks is makkelijk, komt een hoop denk en klier werk bij kijken. zit een HOOOP geld in en een hoooop tijd.

2. tis absoluut niet goedkoop. vaak betekent een goedkope oplossing zo uit de winkel, een niet zo mooie oplossing. als je zelf een hoop kunt, scheelt het al een hoop in de centen.

3 over dat stale frame, dan kijk je vaker toch naar wat oude fietsen. hoop geld in een oude fiets betekent dat je het EGT voor jezelf moet doen, en niet voor de verkoop!

anyway, succes



Ik vraag niet wat is de meest goedkope oplossing hé.... ;) ;)

En het bedrag is meer een indicatie, ik weet wat onderdelen kosten, en ik wil hem niet kopen als investering cq. verkoop :? :?

Ik heb al jaaaaaaaren een vriendin, en die is ook niet makkelijk, en dat is echt geen investering die ik er ooit uit zal halen... :+ :+ :+
 
ik geef je alleen mijn ervaringen, wat ik zelf altijd leuk vind is een R1.

worden nog weleens gecrasht, en heeft een mooi frame, enz!

Gr. Steven


Ik ga rustig op zoek in ieder geval, dat het geld kost weet ik, ik heb hiervoor een Z1000 veranderd waar ik dik over de €4000,- aan extra's in heb gestoken, dus ik begrijp waar ik aan begin.. :)
 
full


en dit was een motor van een jaar oud....
 
wil nu nml. een stapje verder gaan, maar dat 'durf' ik niet op een behoorlijk nieuwe motor.

full
 
hiervoor een vmax 'veranderd' en zelf deksels gemaakt voor de koppeling, gespoten, spatbord veranderd, en nog een paar dingetjes.. ;)

full





maar zoals ik al aangaf, het wordt tijd voor het volgende stapje richting het 'echte verbouwen'
 
shadow, ook nog iets veranderd vroegáh.....( ik wist niet beter :+ )
o.a. Verlaagd voor en achter , balhoofdhoek veranderd , spatbord opgeklopt achter e.d.

full
 
Laatst bewerkt:
Als je het echt ruig wil doen pak je een ouwe Duc ofzo. 888 oid? Mooi buizenframe, mooi blok en mooi apart.
 
Als je het echt ruig wil doen pak je een ouwe Duc ofzo. 888 oid? Mooi buizenframe, mooi blok en mooi apart.


Is ook een goed idee, maar voorkeur gaat wel uit naar een jap..
 
wat ik nie begrijp is waarom nie veel meer mensen met een multistrada aan de slag gaan. mooi frame, achterbrug, etc.
 
wat ik nie begrijp is waarom nie veel meer mensen met een multistrada aan de slag gaan. mooi frame, achterbrug, etc.
nog een beetje te nieuw denk ik..

Wat die 888 betreft: Goed idee om daar een fighter van te bouwen.. Heeft meneer Tamburini ook gedaan in 1991 en daar kwam toen de Monster uit :}
 
Ik ga rustig op zoek in ieder geval, dat het geld kost weet ik, ik heb hiervoor een Z1000 veranderd waar ik dik over de €4000,- aan extra's in heb gestoken, dus ik begrijp waar ik aan begin.. :)
Zo weinig? Mijn wielen en schijven kosten al zoiets...

Bedoel dus te zeggen, een bedrag zegt zo weinig
 
Terug
Bovenaan Onderaan