welke is mooier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe modellen ZX6R zit je extreem sportief op...

lekker voor nederland, stad gebeuren enz. :N

waarom wil iedereen altijd een race motor rijden
 
tja, yamaha ziet er ook wel snel en sportief uit, maar ik ben ckr al 1 of 2 jaar helemaal weg van die kawa 6r.

kijken of ik hem snap: nog geen 18--> assie16: dus waarschijnlijk 16 jaar..., denkt al 1 a 2jaar over een kawa...--> 14 jaar..

conclusie: meisje van 14 denkt erover een kawa te kopen? crazy world.... :Y
 
jaa ben 16 jaa :Y en uhmm jaa 14 :Y heb je met een vader die motor rijd en dan vind je zelf ook wel een motor mooi, maar toen zal ik er nog niet overna gedacht hebben hoor, om die te komen maar nu ckr wel :Y word gek van het wachten dat ik nog geen 18 ben,, :N
 
ik ben 17 en denk al mn hele leven aan motoren, toen ik 5 was wilde ik een stoere harley 'net zoals die meneer' *D

toen kwam de pubertijd op mn 12e tot mn 15e en wilde ik een R1 :N :? (wtf?)

en nu ben ik weer 2 jaar realistisch en aanbid ik ducati en alles waar een V twin 90 graden blok inzit.. en ben daarom ook keihard aan het werk om in februari ofzo een 2003/2004 SV650s te kunnen kopen :9

supersport is allemaal hartstikke grappig maar je moet wel even nagaan of het realistisch is....
 
:z
Mischien eerst is proberen om zonder zijwieltjes te fietsen :W

Daarna een cursusje nederlandse spelling en dan zijn we al een heel eind *O*

owja, goed uitkijken met oversteken anders hoef je je misschien wel helemaal niet eens druk te maken om deze keuze.
 
haal eerst je rijbewijs zou ik zeggen :z
ik dacht ook als ik 18 ben ga ik gelijk rijden :p maar daar kwam niet veel van
nog maar 2 maandjes en dan eindelijk beginnen
 
YZF-R6 maar de enige manier om te kijken of het wat is is proefrijden :p of in jou geval er eens op zitten en kijken of het goed zit of niet :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan