Welke is sneller Yamaha r1 of Cbr1000rr?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronfolkersma

Rookie
15 mrt 2014
10
0
Delfzijl
Hoi, ik wil graag mijn volgende motor kopen,
ik zat wat te youtuben en kwam erachter dat de CBR1000rr Wat sneller is, en r1 wat minder omdat te weinig pk's hebben ofzoiets.
maar bij andere videos van de cbr1000r zeggen ze allemaal topsnelheden behalve 299kmh
de ene zegt 280 de ander 290
maar als die echt sneller is dan de yamaha, dan moet het toch 300kmh zijn?
Welke motor is het Snelst?
 
De BMW S1000RR maakt gehakt van allebei, dus als je in de kroeg graag wil vertellen dat jij de snelste hebt, lijkt dat me de beste keus.
 
Hoi, ik wil graag mijn volgende motor kopen,
ik zat wat te youtuben en kwam erachter dat de CBR1000rr Wat sneller is, en r1 wat minder omdat te weinig pk's hebben ofzoiets.
maar bij andere videos van de cbr1000r zeggen ze allemaal topsnelheden behalve 299kmh
de ene zegt 280 de ander 290
maar als die echt sneller is dan de yamaha, dan moet het toch 300kmh zijn?
Welke motor is het Snelst?

Bouwjaren :? :?

Dit lezende denk ik dat je nog "kinderachtige" ideeën hebt over motorrijden en waarschijnlijk is je rijervaring dan idem dito.
Mijn dochter van 6 praat ook zo: "Papa is die van jouw de snelste"
Ja meid die van mij is de snelste............als Lorenzo erop zou zitten"
Vervolgens moet ik haar dan uitleggen hoe dat zit.
 
Laatst bewerkt:
Lekker kansloos topic weer, lekker 300 rijden en dan bij elke bocht door iedereen ingehaald worden, ga eerst maar eens motorrijden en kom dan maar eens terug
 
vreemd inderdaad , heeft zich gisteren aangemeld, heeft een uur geleden nog weer in dit topic gekeken, maar reageert nergens op, totale tijd besteed op dit forum , 3 minuten.


:r :r :r
 
De CBR 1000rr loopt volgens hem 299kmh en de R1 loopt volgens hem dan echt wel sneller, namelijk 300kmh , wat een su...... :')



Hobby's en interesses ; Wheelies :')


genoeg tijd aan besteed nou :W :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan