Welke jas moet ik kiezen???

Dr. Brakbek

Rookie
20 feb 2003
9
0
utrecht
Ik ben sinds okt 2002 in het gelukkige bezit van mijn motorrijbewijs. Het halen hiervan viel gelukkig mee. Maar nu?

Aanschaf Helm -check
Aanschaf handschoenen -check
Aanschaf laarzen -al een goed idee.
Aanschaf motorjack -een raadsel.

Het ene merk is nog beter dan het andere, volgens de zeer vleiend pratende verkopers en voor ik het weet loop ik met een jas van €600,- de deur uit. Op zich ook niet erg als ik dan maar weet dat ie goed is. Alleen ben ik natuurlijk nog lekker groen en heb ik ook niet zo'n diepe portemonnee dat de euros er met een niet aflatende stroom uit komen vallen. Dus iets goedkoper zou me beter passen.

>Ik ga er voornamelijk 's zomers en een gedeelte herfst mee rijden.
>Ik zweet redelijk snel
>Budget is zo'n beetje tussen €200-€300.

Wie helpt me door zijn/haar ervaring een goeie keus te maken.
 
ik heb een verouderd model gekocht. stukken goedkoper. veel grotere motozaken verkopen ze wel.
of je moet een keer naar osnabruck, naar de 'nameless' shop van louis. merkloos en simpele jassen voor weinig.
 
Misschien moet je eens zoeken naar een leren jas van Evolution. De kwaliteit is goed en de jassen zijn vaak nog iets goedkoper als MQP.

Zijn trouwens leuke leren jassen van te krijgen.
 
Waar zit die tent eigenlijk? Ik kom volgende week langs onsabruck,
dus kan ik daar mooi ff kijken!
louis zelf kom je heel gemakkelijk langs, ergens aan de rechterkant als je van de snelweg afkomt, maar die nameless shop weet ik alleen hoe je erheen moet rijden, ik weet niet hoe ik 't uit moet leggen. het staat geloof ik wel op www.louis.de en kijken bij 'nameless' en dan een routeplanner :? ?

ah heb het al, moet je zelf nog even routeplanneren:
Louis nameless Shop Osnabrück

Buersche Str. 143
49084 Osnabrück
Tel. 0541-97 15 51
Fax 0541-97 15 51

Öffnungszeiten
1. März bis 31. August
Mo.-Fr. 10.00 bis 20.00 Uhr
Samstag 9.00 bis 16.00 Uhr

1. September bis 28. Februar
Mo.-Fr. 10.00 bis 19.00 Uhr
Samstag 9.00 bis 16.00 Uhr
 
Terug
Bovenaan Onderaan