Welke kan ik het best kopen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom tailor

Banned user
13 mrt 2005
500
0
Leiden
Hoi, Ik ben niet zo groot. Nu wil ik graag een snelle motor, denk zelf zo,n 1100 cc. Welke kan ik dan het beste kopen ??? Ik vind Suzuki erg mooi, maar ook kawasaki en honda. EN yamaha is ook wel mooi. Gaan die ook makkelijk op de standaard ???

bvd
 
Hoi, Ik ben niet zo groot. Nu wil ik graag een snelle motor, denk zelf zo,n 1100 cc. Welke kan ik dan het beste kopen ??? Ik vind Suzuki erg mooi, maar ook kawasaki en honda. EN yamaha is ook wel mooi. Gaan die ook makkelijk op de standaard ???

bvd

Verwacht je een serieus antwoord? als ik je profiel niet had bekeken dan zou ik denken dat dit een post is van een 16-jarige die zijn scooter zat is..
 
Laatst bewerkt:
Ik zou maar met een raceplee (scootah) beginnen. Dat lijkt inderdaad meer bij je karakter te passen en gaat ook makkelijk op de standaard.


Verder blijf je daardoor behouden voor de toekomstige genenpoel, wat wellicht geen goed idee is, maar goed... :W
 
Laatst bewerkt:
Stel je een keer een serieuze vraag, wordt je afgezeken.
Nou bedankt, hoor...we zijn toch allemaal motorrijders ???
 
khep gehoord dat hayabusa een perfecte beginnersfiets is en anders een r1 ofzo en volgens mij zit er ook nog een goeie standaard op dus.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, jullie zwaaien tenminste, dat vind ik dan wel weer aardig... :W
Lijkt wel of hier bijna geen moderators zijn....zeker druk bezig in andere topics... })
 
Hoi, Ik ben niet zo groot. Nu wil ik graag een snelle motor, denk zelf zo,n 1100 cc. Welke kan ik dan het beste kopen ??? Ik vind Suzuki erg mooi, maar ook kawasaki en honda. EN yamaha is ook wel mooi. Gaan die ook makkelijk op de standaard ???

bvd
Ik weet dat je het er om doet, om als een stoere jongen over te komen op je vriendjes. Alleen daarom al zou ik je graag GEEN ban geven, maar ook voor jou gelden de regels van MF. En dus krijg je die ban wél.

We beginnen met een week.

Oh en een slotje hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan