Welke keuze Textiel Doorwaai of Leer op reis in mei juni.

No-geranium

Iets wat niets kost mag je gul mee zijn.
3 apr 2019
889
1.277
Woerden
Hoi allemaal,
Ik ga half Mei richting zuid Frankrijk, Italië ,Griekenland en via Kroatië weer terug.
Nu mijn keuze,
Of 3 seizoenen pak textiel.
Of leer met doorwaai pak.
Met 4 weken kan je ook het weer niet vooruit plannen.
Ik ga zonder planning rijden en als backup een tent mee.
 
Ik zou textiel meenemen. In vier weken kun je wisselend weer meemaken

Achteraf is pas het juiste antwoord op dit topic te geven
 
Leren broek en textiel jas met heel veel ventilatieritsen. Regenbroek mee voor de echte hoosbuien maar het moet erg hard regenen wil ik die aantrekken.
 
Ik denk ook dat textiel beter is. En misschien m’n doorwaai jas meenemen. Tja het leven is niet makkelijk 😉.
 
Als het echt warm is heb ik liever een jas met veel ventilatiesleuven dan een doorwaaijas. Met die doorwaaijas heb je de warme buitenlucht meteen op de huid. Met een jas met flink wat ventilatie komt er een laagje lucht tussen huid en jas en dat isoleert.
 
Als het echt warm is heb ik liever een jas met veel ventilatiesleuven dan een doorwaaijas. Met die doorwaaijas heb je de warme buitenlucht meteen op de huid. Met een jas met flink wat ventilatie komt er een laagje lucht tussen huid en jas en dat isoleert.
Slim
 
Ga ook altijd in volledig textiel. Maar als het echt goed regent is een regenpak toch meer waterdicht. In september ga ik naar Albanië vanaf Kroatië, dit jaar ga ik in een textiel jasje, en (motor) spijkerbroek. Als het gaat regenen trek ik dan het regenpak aan.

Heb wel wat betere laarzen en verwarmde handschoenen gekocht onlangs, die miste ik wel, als je op hoogte ineens met 3 graden in de regen staat.
 
Ik vertrek 25 mei voor hetzelfde rondje maar dan in omgekeerde richting..via Balkan naar Griekenland en dan de boot van Igoumenitsa naar Bari en dan weer omhoog.

Ik ga in leren pak met een regenoverall in de bagage..
 
Ik vertrek 25 mei voor hetzelfde rondje maar dan in omgekeerde richting..via Balkan naar Griekenland en dan de boot van Igoumenitsa naar Bari en dan weer omhoog.

Ik ga in leren pak met een regenoverall in de bagage..
Oei dat is ook een mooi ritje, kom echt wat vrije dagen te kort 😅.

Leer is misschien wel het lekkerst om mee te rijden, maar persoonlijk vind ik het ook heel lekker om gewoon normaal te kunnen lopen als ik afstap. Ik denk dat je voor een ander moeilijk kunt bepalen wat het best is, want dat hangt er vanaf wat je wil...
 
Ik denk ook dat textiel beter is. En misschien m’n doorwaai jas meenemen. Tja het leven is niet makkelijk 😉.
En de binnen voering van m’n textiel jas er uit dan kan ik mn verwarmde jas er onder doen.
Moet dan toch lukken denk ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan