Welke kevlar motorjeans met dikke poten? ;-)

fishman

MF veteraan
17 apr 2005
4.145
67
Burgum
Ik ben al een poosje op zoek naar een paar mooie motor jeans. Mijn oog was gevallen op de Fuel Sergeant black (foto). Nu was deze in de aanbieding bij caferacerwebshop.com. Dus snel besteld en snel gekregen, maar helaas, hij zit niet lekker. Dit komt wss door mijn dikke boven benen. Als ik ga zitten, trekt de broek naar beneden. Ik had al een maat groter besteld 36 ipv 34.
Nu mijn vraag, wie kan mij adviseren welke broek mij wel gaat passen? Ben 1.85m lang, 95 kg met zoals gezegd redelijk stevige bovenbenen. Draag normaal jeans maat 33/34.
 

Bijlagen

  • sergeant-black-front.jpg
    sergeant-black-front.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 25
Ik ben zelf laatst bij mkc en bij louis geweest. Bij die laatste geslaagd want daar waren het tenminste geen skinny jeans. Zou wel id winkel gaan passen
 
Klinkt niet heel veilig.
Heb een John Do cargo besteld. Ben benieuwd of die wel past.
 
https://www.bikeroutfit.nl/nl/richa-jegging.html
Ik heb deze al een tijd, ook wat stevigere bovenbenen en zit top! Is stretchstof dus beweegt prima mee.
M'n ervaring met dit soort stretch broeken is dat ze vaak een skinny pasvorm hebben.
Dit zorgt ervoor dat ofwel je de broek niet je kuiten heen krijgt of dat de broek continu (te) strak zit.
(als je echt stevige benen hebt met dikke quadriceps)
Beter een gewone broek met "straight fit" en dan wss 1 maatje te groot met een riem om comfortabel te kunnen zitten.
 
Passen in een fysieke winkel zou ik je ook aanraden. Ik heb ook dikke bovenbenen tov de rest, en de John Doe Stroker is mijn favoriete motor "jeans" geworden.
Met je eens, maar woon niet in de buur van een motorzaak met veel keuze. Vroeger zat Kobutex in de buurt, maar die verkopen geen kleding meer. Heb er nu 1 gekocht die gratis retour kan EN met black friday korting.
 
Met je eens, maar woon niet in de buur van een motorzaak met veel keuze. Vroeger zat Kobutex in de buurt, maar die verkopen geen kleding meer. Heb er nu 1 gekocht die gratis retour kan EN met black friday korting.
Motoport in Leek heeft ook een behoorlijk grote kledingafdeling, zo ongeveer de hele bovenverdieping van het pand waar ze zitten.
Leek is vanuit Burgum nog wel te doen. (Ok, je moet wel even de grens naar Grinslân over…😉)
 
Motoport in Leek heeft ook een behoorlijk grote kledingafdeling, zo ongeveer de hele bovenverdieping van het pand waar ze zitten.
Leek is vanuit Burgum nog wel te doen. (Ok, je moet wel even de grens naar Grinslân over…😉)
Dok net!
 
Heb inmiddels de John Doe binnen. Super broek, goede kwaliteit en zit bijna net zo goed als gewone jeans.
Bedankt voor het meedenken!
 
  • Leuk
Waarderingen: dzow
Komt een persoon welke kan menstrueren met een migratie achtergrond (zo zeg ik dat netjes, toch?) in een kledingzaak: "Graag broekkie passe!"
(edit vanwege het Meiland/RTL Boulevard effect)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan