Welke kleding dragen jullie op je chopper?

Bij warmte rijd ik wel met chaps, durf ik wel voor uit te komen hoor. Erg makkelijk aan en uit, als ik o pbestemming ben, en toch leerbescherming over mijn spijkerbroek heen.

Als het niet te heet is: leren motorbroek.

Leren motorjas, en clubvest er over.

Bij kou en veel regen: Gore tex tweedelig motorpak. Niet erg stoer, maar dat maakt mij niet uit: het is altijd warm en altijd droog.

En voor echte kou: Gerbing handschoenen. Werkt goed.
 
Dat was ik nog vergeten ja.. Gerbing handschoenen, zelf heb ik de hybride, heb geen zin om met de bedrading te zitten
 
Laatst bewerkt:
Leren jack met bescherming, camouflagebroek met bescherming, hoge western boots van loblan (stevig en goede kwaliteit), dunne leren handschoenen.

Reed voorheen in spijkerbroek maar vind dit een betere optie(toch wat veiligheid)
 
Meestal heb ik een leren jas aan (met bescherming natuurlijk), laarzen van Diadora, handschoenen van Dainese (type blackjack, erg fijn) en draggin jeans of een textiel (waterdichte) broek. Ligt aan het weer dat laatste.
 
altijd leren broek (model spijkerbroek) met laarzen van onbekend merk, zijn gesponsord door schoonpapa en bering winter\zomer jas. met uitneembare voering. super jasje en spidi handschoenen. en natuurlijk een helm :+

regenkleren heb ik niet, ben een mietje en rij niet met regen *O*
 
Textiel doorwaaibroek
Textiel zomerjack
Textiel zomerhandschoenen
Jodelahitee bergschoenen
Zeeman onderbroek met opschrift "Stoottroepen"
Geruite Zeeman sokken met opschrift "If it aint Jap, it's crap"
 
Laatst bewerkt:
altijd leren broek (model spijkerbroek) met laarzen van onbekend merk, zijn gesponsord door schoonpapa en bering winter\zomer jas. met uitneembare voering. super jasje en spidi handschoenen. en natuurlijk een helm :+

regenkleren heb ik niet, ben een mietje en rij niet met regen *O*
Volgens je avatar klopt dit niet :+

moto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik draag altijd een goeie leren jas van het merk Soubirac.
Vergezelt door een paar erg oude handschoentjes, hopelijk score ik op de beurs een nieuw paar. Op tourritten een leren broek en kortere woon werk stukken een textiel broek met kapotte sluiting (morgen ook even op de beurs voor iets vervangends kijken).
 
Heb zelf een leren jas met protectie voor de zomer en dikke textielenjas voor de winter. Binnenkort even verwamde Gerbing handschoenen scoren want zelfs met goede winterhandschoenen is het voor mij geen pretje. :N

Ben alleen nog op zoek naar een goede chopperhelm. Heb een prima matzwarte integraalhelm maar die vind ik nou niet echt bij een chopper passen.. En de meeste potjes komen weer niet door de ECE-keuring. Wat hebben jullie? Foto's altijd welkom :)
 
Heb zelf een leren jas met protectie voor de zomer en dikke textielenjas voor de winter. Binnenkort even verwamde Gerbing handschoenen scoren want zelfs met goede winterhandschoenen is het voor mij geen pretje. :N

Ben alleen nog op zoek naar een goede chopperhelm. Heb een prima matzwarte integraalhelm maar die vind ik nou niet echt bij een chopper passen.. En de meeste potjes komen weer niet door de ECE-keuring. Wat hebben jullie? Foto's altijd welkom :)

winters rijd ik rond met Roof Boxer V8, zomers heb ik oa GPA pilot helm en deze..
full
 
Haha.. die van jou is me toch iets TE oldskool bobber :P

Maar die laatste is echt bruut!! Zoiets heb ik nou nog NOOIT ergens gezien :}
 
Haha.. die van jou is me toch iets TE oldskool bobber :P

Maar die laatste is echt bruut!! Zoiets heb ik nou nog NOOIT ergens gezien :}

Was in de aanbieding van Louis.de (laatste) dus heb ik meteen gekocht :+ . Oh ja, tis een masker met drukknoppen over een standaard helm

Edit: louis heeft nog http://www.louis.de/_10f24a42b443b3488b3b78b2b7dc71bd9f/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=817&list_total=26&anzeige=0&page=2&artnr_gr=20012123 (restposten)

Helaas niet meer in het zwart
 
Laatst bewerkt:
Typisch jaren 70 bubbel vizier..en dan die flakes op de helm..kickuh!


[http://img222.imageshack.us/img222/7963/060620101117.jpg (afbeelding)]
[http://img28.imageshack.us/img28/9139/img0978wj.jpg (afbeelding)]
 
Laatst bewerkt:
ik rij met een matzwart potje van Premier. Gewoon goedgekeurd en vizier zit weggewerkt in de helm, als je 'm omhoog hebt zie je het vizier niet terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan