Welke kleur bij welke fiets?

giroan

MF'er
14 jan 2006
239
0
Groningen
Misschien al eerder geweest, maar kon het niet vinden.....

Naked: Zwart.
Racer (sport): Rood (die zijn het snelst ) of andere felle kleuren, wel of niet gemixt.
Motorscooter: pasteltinten, roze of zo.
Chopper: vaak bordeaux rood of zo.
Harley: (muis) grijs
streetfighter: zwart, of beter nog; special paint!
Brikken: kleur af fabriek.
All (off) road: felle kleurtjes gemengd of zwart.
Ben vast wel wat vergeten, en let wel; dit is mijn mening :Y
Jullie mening. graag........
 
Er zijn maar drie kleuren: rood, blauw en geel.
(De rest zijn mengsels.)

:+
dat zijn primaire KLEUREN
Dan komen de secundaire KLEUREN
dan de tetnogwat kleuren.
Al met al bestaan er naar mijn mening heel wat kleurtjes dus :P

Verder vind ik dat de goedkoopste kleur op de goedkoopste motor moet en de duurste kleur op de duurste motor.
Sim-pel :)
 
Groen volgens Kawasaki, blauw-wit volgens Suzuki, oranje-zwart volgens KTM, rood volgens Honda en ducati, zwart volgens Yamaha en de beknde combi's voor Laverda, MV Augusta enz. enz.
En uit het feit dat er ook andere kleuren van die merken rondrijden blijkt dat niet iedereen die mening deelt wat lijdt tot de conclusie:
Smaken verschillen



Goh.... wie had dat nou gedacht |(
 
Groen volgens Kawasaki, blauw-wit volgens Suzuki, oranje-zwart volgens KTM, rood volgens Honda en ducati, zwart volgens Yamaha en de beknde combi's voor Laverda, MV Augusta enz. enz.
En uit het feit dat er ook andere kleuren van die merken rondrijden blijkt dat niet iedereen die mening deelt wat lijdt tot de conclusie:
Smaken verschillen



Goh.... wie had dat nou gedacht |(
hoho, over smaak valt NIET te twisten, dus dat gaan we hier dan ook niet doen he
 
cartoon_angel_sleeping_on_clouds_lg_clr.gif
 
Een Suzuki(sport) hoort natuurlijk blauw wit fel oranje te zijn
Een Kawa groen
Een Honda maakt niet uit
Een Yamaha blauw
 
Zoals Henry Ford het in 1908 bracht naar zijn klanten: "u kunt hem in elke kleur bestellen, zolang het maar zwart is". *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan