Welke kleur heeft de hornet 2004???

El_Scorpio

MF'er
3 jul 2004
72
0
Boskoop
De honda cb600f hornet f4 heeft een mat blauwe kleur. Hij is er ook in mat zilver en zwart. Maar welke kleur blauw is het nu precies? Mijn dealer kon het me niet vertellen...kwam niet verder dan blauw. De honda sites .com .nl komen houden het ook op blauw....de duitsers zijn gedetailleerder.. matt candy xenon blue. Ik ben echter ook de kleur mat candy tahitian blue tegengekomen. Is er iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen???? Ik vind de kleur overigens echt vet en begrijp niet dat honda daar niet meer reclame voor maakt. *D
 
De honda cb600f hornet f4 heeft een mat blauwe kleur. Hij is er ook in mat zilver en zwart. Maar welke kleur blauw is het nu precies? Mijn dealer kon het me niet vertellen...kwam niet verder dan blauw. De honda sites .com .nl komen houden het ook op blauw....de duitsers zijn gedetailleerder.. matt candy xenon blue. Ik ben echter ook de kleur mat candy tahitian blue tegengekomen. Is er iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen???? Ik vind de kleur overigens echt vet en begrijp niet dat honda daar niet meer reclame voor maakt. *D
Volgens mij is candy tahitian blue de glimmende blauwe kleur.
 
Die matte kleuren zijn echt mooi ja, snap eigenlijk niet waarom de zwarte dan weer wel blinkend is. Wat maakt het trouwens uit hoe de kleur heet, als je hem wilt hebben staat het kleurnummer op een wite sticker onder het zadel.
Tenminste dat was bij de oude zo, toen zat ie een stukje achter de tank op die frame koker. nummer staat er dubbel op geloof ik, kan het alleen niet checken want heb hem niet meer
 
Ik heb het ff nagekeken, op mijn sticker stond:
Color: NH-411M
Code: NH411

Maar dit is basislak voor de zilvergrijze (dus matalic en niet de matte)
Mischien kun je ff bij de dealer onder het zadel kijken wat er op het stickertje staat van de 2004 modellen.
 
Ga ik doen! Vreemd dat de dealer daar niet aan denkt....ik ga morgen gelijk ff kijken en dan zal ik het laten weten! Thnks voor de tip! :}
 
Je hebt gelijk, heb het ff gecheckt. Is een kleurcode. Kreeg ook de CB600 folder van Honda Nederland opgestuurd.....het is Mat Metallic Xenon Blauw.
Wilde ik gewoon ff weten! bedankt voor je reaktie. Zonde dat je je motor tot schroot heb gereden...ben je er goed vanaf gekomen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan