Welke kleur moet het nu worden?

Wat gaat het worden:

• Plaatje 1

Stemmen: 3 15,8%
  • Plaatje 2

Stemmen: 1 5,3%
  • Plaatje 3

Stemmen: 6 31,6%
  • Iets Andere

Stemmen: 9 47,4%

• Totaal aantal stemmers
    19

sno_dwarf

Die hard MF'er
9 mrt 2004
304
0
Overijssel
Bij de herstel van mijn kuipdelen kom ik voor een moeilijke keus te staan dat is de kleur. Een regeltje is dat het een kleur per kuip/kapdeel wordt (makkelijk spuiten). Zelf zat ik aan de combi zwart/zilver te denken maar als mensen nog een ander idee hebben GRAAG. Met een beetje fotosoepen kom ik tot de volgende twee plaatjes. Welke is het mooist, of misschien toch helemaal anders?

hier is de mod Mijn GiXXer 90 verbouwings project (met 2002 kont)

wegplaatje

Bijlage: paintjob01.jpg

Laatst bewerkt:
grijs / antraciet
zwart is te heftig en het ziet eruit alsof hij schade heeft gehad en er maar zwart overheen gekalkt is of aders grijs met een opvallende kleur ( blauw of rood of geel )

zilver / antraciet met donkere kont.
weg Picture 3

de plaatjes van wicked zijn veel mooier.

[me]sno_dwarf schaamt zich voor zijn fotosoep kunsten [/me]

Bijlage: paintjob03.jpg

Laatst bewerkt:
zou het ff vragen aan wicked in het photoshop topic, zie het zo nie echt goed

ter verduidelijking:

full

en bij benadering :+

gewoon special paint erop met als thema uhm even iets stoers bedenken uhm ja met als thema hans en grietje O-)

we drinken hier nog een paar biertjes op ..... ff laten bezinken.

[me]sno_dwarf btw ZEER strak werk!!![/me]

laat maar weten wanneer je nieuwe ideeën hebt

ik heb wat 8-)

1. Heel donker paars metalic overlopend naar zwart op de onderste kap, met rode suzuki stikker op de tank en een witte op de het zwarte deel (zoals je zelf al had gedaan :-)
*met misschien wat variatie in de kleurstelling?

2. Zilver metalic overlopend naar zwart op de onderste kap, met witte suzuki stikker op de tank en kont rode “R” op het middelste kuipdeel.
*met misschien wat variatie in de kleurstelling?

3. Zwart metalic met witte stikkers op kont en tank, rode “R” op het middelste kuipdeel.

4. Doe eens gek wit met zwart, witte kont overlopend op de tank naar zwart/metalic of antraciet en de rest ook donker. En eentje met wit voorspatbord :+

5.      De traditionele geel/zwart combinatie van suzuki, dies altijd mooi :)

Verder zit ik me te bedenken wat er voorn lichte combinatie mogelijk zijn dus met wit als basiskleur.

vast bedankt :}

Er is imo NIX lelijker als gescheiden kuipen accentueren met kleur.
Zoals de nieuwe blade rood zwart. Echt dom.

Ik zou voor helemaal zwart of rood gaan. Eventueel een mix...maar niet per kuipdeel

Terug
Bovenaan Onderaan