Welke kleur moeten de wielen worden?

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Zoals de meesten van de vaste M-F ers weten is Max's fiets sinds kort een beetje zwart!
Zie ook hier: http://80.247.200.18/forum/topic.php?id=3731
Gezien de op/aanmerkingen links en rechts is mijn vraag nu:
Welke kleur moeten deze velgen worden EN waarom?
Aan de betere "Photoshoppers" dan ook het verzoek om een voorbeeld te maken/laten zien! :}
Ook voorstellen/voorbeelden van bestickering zijn welkom!
Wordt het een democratisch mooi fietsje :P
Alvast bedankt 8-)

O ja, op DIT moment zitten er zwarte wielen in! :9~
 
Laatst bewerkt:
Zwart of verchromen, zou ook mooi staan.
Ik ben er geen liefhebber van als het te pas en te onpas verchroomd wordt.
Maar in dit geval :9

Je hebt ook mooie chroom stickers


Witte stickers kan ook , in combinatie met witte wielen :?

Kweet het nie ;(

Laat de photoshoppers maar hobbiën.
 
Je moet het mooi vinden, en het is niet handig (vuil). Maar gepolijste wielen :9~ ... Ook handig trouwens, kun je je fiets nog terugvinden in het donker als je geluk hebt.
 
Al degene die gepolijste wielen zo leuk vinden mogen de mijne eens komen op poetsen (1uur per wiel)

Dat zeg ik, absoluut niet handig. Zeker niet als je ook in de regen gaat rijden... Gna gna. Eh, jij hebt nog van die wielen met veel spaken? Das helemaal lekker. Driespaaks gaat vrij snel natuurlijk.

Maar neemt nog steeds niet weg dat het mooi is! (Al zullen er ook veel mensen met dit gevoel hebben: :r )
 
Laat die velgen voor wat ze zijn en gooi er een setje lichtgewicht "goudkleurige" marchesini (hoe schrijf je dat :? ) velgen onder :9~
images


 
Laatst bewerkt:
Gouden wielen vind ik (ja, wie ben ik?) een beetje te. Wat dan? Moeilijke vraag, maar wat de stickers betreft zou ik het erg rustig houden. Maar ik ben zowiezo wel een voorstander van zo kaal mogelijk 8-)

Zelf ook helemaal zwart, moet alleen wat aan m'n vizier doen.
 
Zwart geel vind ik persoonlijk een ERG mooie combinatie...

Maar die witte stickers ( met eventuele rode 1.) staan ook wel stoer. Laat de wielen maar lekker zwart. Als deze stickers erop blijven.

Vanuit de auto naar de wheelies van Max kijken is toch heel anders dan vanaf de motor.... Der komt een partij rook van de voorband als ie landt :} ( je voorband is dus op voor dat je er zelf plezier van hebt, Mar1tin.)
 
Op zondag 03 maart 2002 09:56 schreef HELLdesker het volgende:
Zwart geel vind ik persoonlijk een ERG mooie combinatie...

Maar die witte stickers ( met eventuele rode 1.) staan ook wel stoer. Laat de wielen maar lekker zwart. Als deze stickers erop blijven.

Vanuit de auto naar de wheelies van Max kijken is toch heel anders dan vanaf de motor.... Der komt een partij rook van de voorband als ie landt :} ( je voorband is dus op voor dat je er zelf plezier van hebt, Mar1tin.)

BETALE! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan