welke kleur velgen bij deze kuipkleur????

welke kleur zou jij doen??

  • parelmoer wit

    Stemmen: 25 39,7%
  • paars

    Stemmen: 2 3,2%
  • blauw

    Stemmen: 3 4,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 3,2%
  • goud

    Stemmen: 6 9,5%
  • (mat) zwart

    Stemmen: 17 27,0%
  • geel

    Stemmen: 1 1,6%
  • rood

    Stemmen: 1 1,6%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 6 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    63

psychopatje

MF veteraan
21 apr 2007
1.502
0
wie o wie heeft er inzicht genoeg om een bijpassende kleur voor mijn velgen te verzinnen?
Let wel, de kleur van de kuipdelen is een lastige,zie foto's
ik zat zelf aan parelmoer wit te denken,maar ik ben benieuwd of jullie betere ideeen hebben!??

12062008097wk5.jpg



alvast bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
Donkerblauw, Wit, Zilver

Ik denk dat donkerblauw er het mooist bij staat eerlijk gezegd, beetje het 'midden' van de overloop... Of paars, maarja, of dat nou bij je past :P
 
t gaat btw om een srad 600 uit 2000.

de kleur op de kuipdelen is een flip/flop blue/green to purple met alles wat daartussen zit:)
 
Spaken en binnenste velgrand donkerblauw zoals op het einde van het kuipdeel en de rest polijsten. Bling, bling.
 
Misschien wat vreemd, but stay with me: een heel donker, mat oranje lijkt me nog wel vet staan. :P
 
wie o wie heeft er inzicht genoeg om een bijpassende kleur voor mijn velgen te verzinnen?
Let wel, de kleur van de kuipdelen is een lastige,zie foto's
ik zat zelf aan parelmoer wit te denken,maar ik ben benieuwd of jullie betere ideeen hebben!??

[afbeelding]


alvast bedankt voor de reacties!
Komt er nog blanke lak op :?
 
Parelmoer wit is volgens mij het mooist.
Maar is het die SRAD Corona van je motorstek?! Dan vind ik het enorm zonde dat je hem overgespoten hebt (tenzij je schade hebt gehad).
 
Laatst bewerkt:
ik dacht dat motorrijden voor echte mannen was...het gaat tegenwoordig alleen nog maar over of de kleuren matchen :X en welke kleur pak ga je dragen dan...oei oei oei wat een dilemma '(


ontopic...goud B|
 
Laatst bewerkt:
Parelmoer wit is volgens mij het mooist.
Maar is het die SRAD Corona van je motorstek?! Dan vind ik het enorm zonde dat je hem overgespoten hebt (tenzij je schade hebt gehad).

die srad corona zoals tie op de motorstek staat is t idd ja maar wat je niet goed kunt zien is dat alleen de tank nog origineel was en dat de kuipdelen door de vorige eigenaar na een schuivertje vakkundig bewerkt zijn met een gamma spuitbussie met dikke druipers erin en een niet met de tank matchende kleur,de stickers waren overigens ook al helemaal van kleur verschoten,van afstand was ie mooi om te zien en van dichtbij absoluut niet,vandaar dat ik m heb laten spuiten. ;)
 
ik dacht dat motorrijden voor echte mannen was...het gaat tegenwoordig alleen nog maar over of de kleuren matchen :X en welke kleur pak ga je dragen dan...oei oei oei wat een dilemma '(


ontopic...goud B|


hehe ik heb een blauw/wit/zilver pak O-)

owja @ testa rossa ik meen t idd ja die polen sporen niet echt })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan