Welke kleur vizier op Arai Doohan ??

Patrick @ ErZes

MF veteraan
16 aug 2003
1.079
1
Rossum
hey folks,

Misschien een hele stomme vraag, maar ik wil een irridium cara coat vizier op mijn Arai Doohan jubilee replica zetten.

Ik zit alleen te twijfelen tussen de diverse kleuren.

Ik zou zeggen de blauwe, maar denk ook aan de goudkleurige.

Wie heeft er pics van een doohad pelica met gekleurd vizier, zodat de keuze wat makkelijker word ??

bedankt.

een piccie van het geheel, misschien wat makkelijker om er een kleur bij te denken

R6je.jpg

Mooie helm ik denk dat de purple bleu ook heel mooi zal staan op deze helm.
hey folks,

Misschien een hele stomme vraag, maar ik wil een irridium cara coat vizier op mijn Arai Doohan jubilee replica zetten.

Ik zit alleen te twijfelen tussen de diverse kleuren.

Ik zou zeggen de blauwe, maar denk ook aan de goudkleurige.

Wie heeft er pics van een doohad pelica met gekleurd vizier, zodat de keuze wat makkelijker word ??

bedankt.

een piccie van het geheel, misschien wat makkelijker om er een kleur bij te denken

(Afbeelding)

Gewoon een zwart vizier, dat staat denk ik het mooist. Ik heb hier een foto van Doohan hangen, en daar heeft hij een zwart vizier in zijn helm :9~ .

..Hallo!!! Straks gaan mensen nog vragen welke sokken ze vandaag moeten aantrekken..of hoeveel suiker er in de koffie moet..of welk beleg er op 't brood gaat.. :Z Bepaal gewoon lekker zelf welk vizier je erop wilt.. :(
En ik heb al helemaal geen foto van een Doohad pelica..of zoiets.. :? :+ ;)

..Hallo!!! Straks gaan mensen nog vragen welke sokken ze vandaag moeten aantrekken..of hoeveel suiker er in de koffie moet..of welk beleg er op 't brood gaat.. :Z Bepaal gewoon lekker zelf welk vizier je erop wilt.. :(
Nu we het er over hebben..

Ik heb zwarte Sidi's en rooie velgen en nu wil ik oranje sokken aantrekken... Of zal ik groene doen?

Ook doe ik meestal geen suiker in mijn koffie, nou heb ik wel eens gehoord dat dat best wel lekker kan zijn..

])

iemand advies?

Waarom word er nooit gezeken op de lui die vragen om een fotosoepje van hun motor omdat ze een andere kleur wielen willen ofzo ??

Ik vraag gewoon of er iemand piccies heeft en als dat je niet zint blijf dan lekker weg !

Sorry dat ik zo'n vraag durf te stellen

Nu we het er over hebben..

Ik heb zwarte Sidi's en rooie velgen en nu wil ik oranje sokken aantrekken... Of zal ik groene doen?

Ook doe ik meestal geen suiker in mijn koffie, nou heb ik wel eens gehoord dat dat best wel lekker kan zijn..

])

iemand advies?

..weet je nou al wat je op je brood wilt :? ... :+ Hoe staat 't met de 'Fighter' :? ;)

Waarom word er nooit gezeken op de lui die vragen om een fotosoepje van hun motor omdat ze een andere kleur wielen willen ofzo ??
..je hebt gelijk, ook die moeten lekker zelf uitmaken wat ze 't mooist vinden ;)
Ik vraag gewoon of er iemand piccies heeft en als dat je niet zint blijf dan lekker weg !
..en weer heb je gelijk, waar bemoei ik me mee :? ..ik ben weg... :+
Sorry dat ik zo'n vraag durf te stellen
..sorry dat ik er op reageer..ohoh, ik was al weg :X

Zeg nou zelf vindt je 't zelf ook niet een beetje onnozel om zoiets te vragen :?

:X ..ik ga al! :9

Hoi,

Ik ga me een nieuwe helm kopen en twijfel tussen 2
Arai Condor - Doohan jubilee
&
Shoei XR-1000 Alloy TC5
Daar deze niet in 1 winkel verdeeld worden ben ik dus naar verschillende winkels geweest en bij de Shoei verdeler krijg ik allerlei slechts te horen an de Arai...
En U raad het al..
bij de Arai verdeler het omgekeerde...
Ik zou nu graag eens de mening hebben van het forum... wie heeft welke helm? is er tevreden over of niet en waarom.
Zijn er bikers met beide helmen?
Wat zouden jullie doen en waarom?

Ik zie dat de Condor hier al besproken is... BTW met purple-mirror is hij heel mooi. heb geen pik maar wel al gezien... ALs het de Condor wordt staat mijn purple vizier op de bestelbon!!!
groetjes,
Rush!!!

Terug
Bovenaan Onderaan