Welke kleur wordt de Ducati van Rossi?

Welke kleur denk jij dat de Ducati van Valentino wordt:

  • a) Ducati rood Rossi Geel

    Stemmen: 25 61,0%
  • b) Ducati rood Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 1 2,4%
  • c) Ducati geel Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 5 12,2%
  • d) Ducati geel/zwart Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 3 7,3%
  • e) Ducati rood Rossi Rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • f) anders

    Stemmen: 1 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Ik vond de GP ducati desmosedici al niet erg mooi, maar deze is zo mogelijk nog lelijker :') Zal wel even wennen zijn ook. Ben wel heel benieuwd wat Rossi ermee gaat presteren en hoe (snel) hij deze gaat ontwikkelen. Heb zin in aankomend seizoen :9
 
Ben wel heel benieuwd wat Rossi ermee gaat presteren en hoe (snel) hij deze gaat ontwikkelen.
Ja die 72
full
ingenieurs van Ducati die nu bijna dag en nacht aan de MotoGP racer werken kunnen ze eigenlijk wel ontslaan. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja, weer gemakkelijk praten door zo'n Lorenzo fan-boy... :}

Wereldkampioen worden op een moto die door Rossi en Crew, volledig herbouwd werd!!! ;)
Nee ik zie dat het echt teamwerk is, het wereldkampioenschap van Lorenzo is een team effort.
Als Rossi kampioen wordt ligt het volgens velen alleen maar aan Rossi.
En nu is het de Duc die niet snel genoeg is. Stoner was er vorig jaar eigenlijk nog het snelst van allemaal. Het is maar waar je de klemtoon legt.
Jij zegt het nu overigens goed, Rossi & crew. ;)

Ik hoop niet anders dan dat de Duc & Rossi top drie is binnenkort. :9~
 
Nee ik zie dat het echt teamwerk is, het wereldkampioenschap van Lorenzo is een team effort.
Als Rossi kampioen wordt ligt het volgens velen alleen maar aan Rossi.
En nu is het de Duc die niet snel genoeg is. Stoner was er vorig jaar eigenlijk nog het snelst van allemaal. Het is maar waar je de klemtoon legt.
Jij zegt het nu overigens goed, Rossi & crew. ;)

Ik hoop niet anders dan dat de Duc & Rossi top drie is binnenkort. :9~~

Jaja ok, volledig mee eens, team effort... Nogmaals ik twijfel helemaal niet aan het talent van Lorenzo... Maar hij kreeg wel een goedrijdende machiene in zn handjes gedraaid... Maar die arrogantie van Lorenzo is er gewoon teveel aan, het is allemaal te geforceerd en het komt niet simpathiek over, das natuurlijk mijn gedacht!!

De Duc is gewoon een moeilijke machine om mee overweg te gaan, kdenk dat tot nu toe Rossi redelijk goed onderweg is... Geblesseerd en +1sec trager, da valt wel goed te maken!

Onderschat The Doctor niet, want als iemand het kan, overstappen en meedoen voor de titel dan is het Rossi & Crew wel!! ;)
 
Nee ik zie dat het echt teamwerk is, het wereldkampioenschap van Lorenzo is een team effort.
Als Rossi kampioen wordt ligt het volgens velen alleen maar aan Rossi.
En nu is het de Duc die niet snel genoeg is. Stoner was er vorig jaar eigenlijk nog het snelst van allemaal. Het is maar waar je de klemtoon legt.
Jij zegt het nu overigens goed, Rossi & crew. ;)

Ik hoop niet anders dan dat de Duc & Rossi top drie is binnenkort. :9~~

Maar Rossi is wel een talent in het overdragen van informatie naar die "Crew" toe, en dat maakt van hem een veelzijdig wereldkampioen :}
*O*
 
Bij 1,82 is dat een BMI van 20,8 -> terug naar Yamaha meneer Rossi :+
Hallo Oma, lang niet meer gezien :W :W

Gisteravond kwam toevallig ergens de BMI ter sprake, moest ik toch weer even aan dit topic denken. Heeft de BMI toch nog voorspellende waarde gehad 8-)


En zou TS van dat andere topic zijn droomduc al gekocht hebben? te lui om in z'n profiel te gaan spitten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan