Welke kleur wordt de Ducati van Rossi?

Welke kleur denk jij dat de Ducati van Valentino wordt:

  • a) Ducati rood Rossi Geel

    Stemmen: 25 61,0%
  • b) Ducati rood Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 1 2,4%
  • c) Ducati geel Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 5 12,2%
  • d) Ducati geel/zwart Rossi Geel/zwart

    Stemmen: 3 7,3%
  • e) Ducati rood Rossi Rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • f) anders

    Stemmen: 1 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Gezien het niveau hier soms dacht ik, ik zet het er ff bij
wel slim inderdaad. :P

blijft een lelijke combi met die wilde kleuren die Rossi zo nodig moet hebben. maar goed dat heb ik altijd al gevonden.

Ik was ooit in de veronderstelling dat bijna iedere italiaan wel gevoel voor stijl en estetiek zou moeten hebben. maar ja dat was naief uiteraard. en toen ik de combi's van Rossi zag was ik helemaal uit de droom.
 
wel slim inderdaad. :P

blijft een lelijke combi met die wilde kleuren die Rossi zo nodig moet hebben. maar goed dat heb ik altijd al gevonden.

Ik was ooit in de veronderstelling dat bijna iedere italiaan wel gevoel voor stijl en estetiek zou moeten hebben. maar ja dat was naief uiteraard. en toen ik de combi's van Rossi zag was ik helemaal uit de droom.

Who cares :?
 
wel slim inderdaad. :P

blijft een lelijke combi met die wilde kleuren die Rossi zo nodig moet hebben. maar goed dat heb ik altijd al gevonden.

Ik was ooit in de veronderstelling dat bijna iedere italiaan wel gevoel voor stijl en estetiek zou moeten hebben. maar ja dat was naief uiteraard. en toen ik de combi's van Rossi zag was ik helemaal uit de droom.


Beetje jammer..

Je typt zelf al.. Ik was ooit in de veronderstelling dat BIJNA iedere italiaan bla bla bla blaat..
 
Stukje herkenbaarheid, marketing technisch zeer slim
Precies, denk dat niemand zo herkenbaar is qua symboliek en/of kleurstelling dan Valentino Rossi, en dat al jaren achtereen. Gele kleur, #46 en de zon of een maan... Dat is Rossi ten voeten uit. Met het hebben van een eigen kledinglijn is dit de ideale uitgangspositie.
 
blijft een toppertje! Straks ook op een Duc. *O*
full
 
Herkenbaar is het zeker... En in de racerij kan iedere kleurencombi... Maar dan zie ik toch liever de Repsol of Kawasaki kleurstellingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan