Welke Knee Sliders??

Seen

MF'er
9 sep 2006
229
0
Hallo,

Ik ben eigenlijk opzoek naar mooie Knee Sliders voor op mijn pak.
Nu heb ik me er nog niet zo in verdiept maar welke zijn allemaal te krijgen en waar kopen jullie ze?

Ik ben opzoek naar Zwarte en het liefst met Titanium erin voor wat vonken te trekken.
Mocht ik ten val raken geeft het tenminste wat spektakel aangezien mijn knie de komende tijd nog wel niet de grond zal raken onder het rijden :9

Ik heb die van Wizz al eens langs zien komen geloof ik?

Dus als iemand een aanbeveling kan doen.. liefst ook met een adres en prijzen.

Thnxx
 
Ik heb ze nu van Wiz en ben er erg tevreden over.
Zijn lekker dikke sliders van erg hard materiaal en gaan dus lekker lang mee.
Hiervoor had ik Loockwell sliders en die zie je na elke KD kleiner worden -O-

Heb ze via de website van wiz gekocht.



Shot with Canon EOS 20D at 2007-06-28
 
Kan mij voorstellen dat iemand eerst kneesliders aanschaft en dan pas die knie aan de grond wil krijgen. Ipv naar dat kapotte pak te kijken en dan te denken: "dus daar moeten ze komen" :)
 
Haha ja lekker ben jij.. wat je knie aan de grond proberen te krijgen zonder Knee-sliders :9

yes het is gelukt.. ohh nu hebik wel een gat in me pak.. hahaha

Maargoed na even goed zoeken heb ik ze weer gevonden :)

zie link:

Kennisgeving voor omleiding

Dit zijn ze: Motrax Teardrop sliders - sparkies

Maar deze moeten toch ook wel ergens in Nederland te verkrijgen zijn niet?
Wat kost het als ik ze laat versturen en hoe lang moet ik er dan op wachten? Iemand ervaring ermee?

en ja die dingen zijn idd om te knee-slidn Ducassi.. maar jij wilt toch ook liever een motor of een motorpak wat je wel mooi vind? of zeg jij ook een motor is om te rijden en een pak is om aan te trekken.. Het moet natuurlijk ook een beetje looks hebben en niet van die blije kleurtjes.
 
Laatst bewerkt:
sjonge sjonge als jullie niks zinnigs te zeggen hebben reageer dan gewoon even niet :?

Ik vraag iets... men bied iets aan wat niet eens aan mijn "eisen" voldoet.

Daarna gaat men wat beledigd doen omdat ik zijn spul niet koop... B|

En niet iedereen denkt zo als jullie.. anders waren er niet 200 verschillende sliders gemaakt. Dus laat mij fijn in mijn waan om iets te kopen wat ik mooi vind. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan