Maksor
Als het niet kapot kan ik het niet maken
Na een zoek actie hier deze vraag
Welke koppeling kun je het beste monteren, Aftermarket zoals DR Pulley Malossi e.d. of een orginele en maakt het dan nog uit of je een koppeling van een 500 op een 400 zet zijn de veren anders e.d. of is Piaggio echt zo lui en gooit overal de zelfde koppeling op
mijn koppeling heeft een opdonder gehad met de laatste Dyno run, kwam ik achter met de 30.000km beurt, hij werkt nog wel, maar heb hem op geschuurd +/- 2mm er af moeten halen, ik vermoed dat dat de reden is dat ik mijn top niet meer haal, hij blijft steken op 154 echt km GPS en daar komt die met moeite en onderin heeft die weer een gat wat eigenlijks weg was na de ombouw naar 460cc, in het werkplaatsboek van de dealer staat trouwens dat de koppeling elke 20.000km vervangen hoort te worden bij een Piaggio
ik zit al in te lezen op de verschillende buitenlandse fora's over de verschillende merken
Dr Pulley hit clutch maar die kost 355,- 4 blokken /voeringen
een Malossi kost 155,- bij easyparts 5 blokken / voeringen
een orginele voor een mp3 400 +/- 150.- 4 blokken / voeringen
en een orginele voor een X9 500 ie 110,- 3 grote blokken/ voeringen en koelvinnen
Alle stukken die ik tot nu toe gelezen heb, vertellen allemaal dat het een verbetering is echter, ze hebben allemaal alleen het vergelijk met een orgineel (Fuoco) naar een andere orgineel (Beverly) of van orgineel naar een aftermarket
zijn er mensen die toevallig meerdere merken geprobeerd hebben eventueel op verschillende scooters
Welke koppeling kun je het beste monteren, Aftermarket zoals DR Pulley Malossi e.d. of een orginele en maakt het dan nog uit of je een koppeling van een 500 op een 400 zet zijn de veren anders e.d. of is Piaggio echt zo lui en gooit overal de zelfde koppeling op
mijn koppeling heeft een opdonder gehad met de laatste Dyno run, kwam ik achter met de 30.000km beurt, hij werkt nog wel, maar heb hem op geschuurd +/- 2mm er af moeten halen, ik vermoed dat dat de reden is dat ik mijn top niet meer haal, hij blijft steken op 154 echt km GPS en daar komt die met moeite en onderin heeft die weer een gat wat eigenlijks weg was na de ombouw naar 460cc, in het werkplaatsboek van de dealer staat trouwens dat de koppeling elke 20.000km vervangen hoort te worden bij een Piaggio
ik zit al in te lezen op de verschillende buitenlandse fora's over de verschillende merken
Dr Pulley hit clutch maar die kost 355,- 4 blokken /voeringen
een Malossi kost 155,- bij easyparts 5 blokken / voeringen
een orginele voor een mp3 400 +/- 150.- 4 blokken / voeringen
en een orginele voor een X9 500 ie 110,- 3 grote blokken/ voeringen en koelvinnen
Alle stukken die ik tot nu toe gelezen heb, vertellen allemaal dat het een verbetering is echter, ze hebben allemaal alleen het vergelijk met een orgineel (Fuoco) naar een andere orgineel (Beverly) of van orgineel naar een aftermarket
zijn er mensen die toevallig meerdere merken geprobeerd hebben eventueel op verschillende scooters
Laatst bewerkt: