Welke landen te mijden met open uitlaat?

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
Ik vertrek binnenkort op reis met de moto. (dinsdag tem zaterdag)

Der ligt nog niets vast, slaapplaatsen zouden relatief makkelijk te vinden zijn op den moment zelf. (of dat hebben ze mij toch wijsgemaakt )

Welke landen moeten worden gemeden ivm open uitlaat???
Zou nen carbon arrow op ne cbr600 van '99 problemen geven? ('t geluid blijft beschaafd vind'k persoonlijk)


En als der iemand suggesties heeft ivm routes, ook welkom.
Op het verlanglijstje staan de alpen en de nordschleife.
 
Nederland :+ .

Edit: Nordschleife kan wel eens lastig zijn (erg rustig naar de slagbomen rijden, gelijktijdig met een aantal auto's/motoren...). Fabian zal het wel exact weten :}
 
Laatst bewerkt:
In Duitsland wil men nog wel es moeilijk doen over een open uitlaat , maar als ie niet echt onbeschoft hard is en je rijdt normaal zullen ze je niet lastigvallen.

Andere landen van europa heb ik nooit gezeik gehad , rijdt al jaren met een race uitlaat (gruwelijke herrie) door europa en nooit niet aangehouden daarvoor.

vooral gas geven in de tunnels ;-)


fijne vakantie
 
De Zwitsers zijn net zulke zeikers als Den Ollanders.
Ze grijpen elke kans aan om te kunnen kankeren op motoren.
Beide landen dus mijden met open uitlaat.
De pech is alleen: ik ben zelf ook Ollander en rij mijn meeste kilometertjes in Olland mèt open uitlaat. :+
Gewoon netjes rijden, op tijd doorschakelen en zeker niet te hoog in toeren met een blèrpijp, daarmee krijg je geheid de poppen snel aan het dansen (lees: de vriendelijke blauwe broeders achter je aan.. :( ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan