Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet geen nieuw rijwiel gedeelte verwachten. Hij stuurt itsie makkelijker, maar op hellingshoek merk je niet zo veel van... Een 190/50 biedt immers grip genoeg.
Je moet het gewoon proberen. Zoveel duurder zal zo'n band niet zijn en kwaad kan het ook niet
Ohjah... Let op je spatbord
Heb nog wel een zwarte stift,kun je de schroef weg werken
Qua grip denk ik niet dat het verschil maakt ,denk wel dat hij makkelijker de hoek omwil
'Welke maat?' > 'Welke maat achterband voor meer rubber op de weg?'
wat voor motor/velgmaat spreken we hier over?
Als je makkelijker de hoek om wilt kun je beter de voorvork wat laten doorsteken of de achterkant wat liften.(kortere dogbones)Steilere balhoofdhoek,heeft meer effect.
Meende dat de Daytona de zelfde geometrie had als de Speed Triple(heb ik dan)gaat toch lekker vlot een bochtje om.
Moet wel zeggen dat de eigenbouwfiets nog liever de bocht in wil.
Is zo wel iets duidelijker of ni'Welke maat?' > 'Welke maat achterband voor meer rubber op de weg?'
Als je makkelijker de bocht in wil moet je er een 180 band opgooien, of een 170, maar of dat past weet ik niet.
ik heb met 180, 190/50 en 190/55 gereden, en het verschil met insturen is nou niet bepaald wereldschokkend, lekker een 190/55 eronder, en je poten iets door laten steken of je kont omhoog zetten merk je een stuk meer van.Als je makkelijker de bocht in wil moet je er een 180 band opgooien, of een 170, maar of dat past weet ik niet.
Ja, maar met zo'n inzakkende / inhangende band vind ik niet fijn rijden.meer rubber kan toch ook dooreen iets lagere bandenspanning, is minder werk en goedkoper
Dacht de 190/55 ,is boller daardoor onder hellingshoek meer rubber + makkelijker de hoek om (denk ik !!!)
Of denk ik verkeerd
BT014 is sowiso een ruk band vind ik.
Ik rijd met MPP 190-55-17 achter, en voor iets door de kroonplaat laten zakken.
Stuurt prima.
(al gaat het veranderd worden in kroonplaat weer origineel, en achter omhoog i.v.m. grond speling).
Edit, en je hebt in de bocht best wel aardig rubber aan het asvalt.
Bocht uit accelereren met nog een aardige hellingshoek is zeer prima te zoen.
Ik begin al vrij vroeg met veel gas geven.
ik heb met 180, 190/50 en 190/55 gereden, en het verschil met insturen is nou niet bepaald wereldschokkend, lekker een 190/55 eronder, en je poten iets door laten steken of je kont omhoog zetten merk je een stuk meer van.
meer rubber kan toch ook dooreen iets lagere bandenspanning, is minder werk en goedkoper