Welke maat leren broek moet ik hebben?

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Ik wil op de motorbeurs een leren broek kopen, maar heb geen idee welke maat daarbij hoort.

Lengte=1.87m
gewicht ca. 80kg (hangt van aantal factoren af)
Buikmaat: valt gelukkig nog mee (alhoewel mijn vrouw er anders over denkt)

Gaat om gewone toerbroek, met protectoren. Geen reesbroek.
 
Ik wil op de motorbeurs een leren broek kopen, maar heb geen idee welke maat daarbij hoort.

Lengte=1.87m
gewicht ca. 80kg (hangt van aantal factoren af)
Buikmaat: valt gelukkig nog mee (alhoewel mijn vrouw er anders over denkt)

Gaat om gewone toerbroek, met protectoren. Geen reesbroek.
ik (1.83) heb net toevallig het e.e.a. gepast...

50 zou te kort voor je kunnen zijn, 52 mischien te ruim....
 
Ik ben 1.86 en heb leren combi maat 48, past goed :) aangezien die toch enigzins strak moet zitten, ik ben ook rond de 80 kg :)
MIsschien slim om van te voren ff bij een dealer te gaan passen
 
ik (1.83) heb net toevallig het e.e.a. gepast...

50 zou te kort voor je kunnen zijn, 52 mischien te ruim....


Ik ben 1m 86 en maat 50 past mij perfect!! Maar ik heb een redelijke slanke taille 8-) *D

Ik weeg 76 kilo overigens.......
 
Nou ja, je ziet het al aan de reacties! Het verschilt heel erg........gewoon lekker bij een dealer gaan passen, zo veel mogelijk verschillende merken en maten, dan weet je op de beurs ongeveer waar je naar moet zoeken :)
 
Ik ben 1.89, tevens ongeveer 80kg, en ik heb een maat 50 leren broek. En deze zit heeeeeeeeerlijk na een tijdje dragen. In het begin zitten ze fuckin strak, ik kon maar amper mn benen over de motor heen krijgen, maar nu.... PERFECT.
Ik heb een leren broek van EVO overigens kost ongeveer €229,-
 
jezis zeg... ga es wat eten mannen... ;)

mmmm bij mij zijn het natuurlijk allemaal spieren O-) , maar ik heb met MJK gebeld en die vertelde mij dat bij 1.83 maat 50 gemiddeld is.
 
Ik ben 1.86 en heb leren combi maat 48, past goed :) aangezien die toch enigzins strak moet zitten, ik ben ook rond de 80 kg :)
MIsschien slim om van te voren ff bij een dealer te gaan passen

Haha daar heb je het eerste dikke verschil al. Ik ben iets van 1.85 ofzo en een maat 52 . Ben 78 kilo en toch past mijn combi gewoon goed. Zo zie je dus inderdaad maar weer dat het nogal verschilt. (Ben vast vrij breed **kuch**)
 
Terug
Bovenaan Onderaan