welke mafkees doet zoiets

Bij ons in de buurt was een autoweg, heel rustig, breed, overzichtelijk, met ongelijkvloerse kruisingen, daar hebben ze nu een 80 km bordje geplaatst. |( Niemand snapt waarom want er waren nooit ongelukken. Maar eerlijk gezegd vind ik het daar absoluut niet onverantwoordelijk als je daar een keer 130 rijdt.


Vind het gek dat ze er een 80KM weg van maken statistisch gebeuren er op dit soort wegen de meeste ongelukken dus beter is het om het 100KM te laten!!!


:Y :Y :Y
 
kan je vertellen dat het niet Fake is. Volgens andere Busarijders zou het niet mogelijk zijn die snelheid te halen (beetje jaloers denk ik). DAP denkt daar echter anders over, evenals mijn cartracker.
Inderdaad geen geldboete gehad omdat tijdstip niet juist was, maar rijontzegging voor Duitse autobahn loopt per 1 Juli van dit jaar pas af. (soort van artikel 5 gekregen)
kan je ook vertellen dat ik het NOOIT meer zal doen, wilde hem alleen eens echt uitproberen, maar is eigenlijk absurd.
Ging overigens over een stukje snelweg van amper een kilometer, waar je tussen 22:00uur en 6:00uur niet harder mocht dan 100 voor geluidsoverlast. Heb dus geen gevaarlijke situatie genegeerd.
Een oordeel over het 160 rijden waar je maar 60 mag heb ik niet, ligt helemaal aan de situatie ter plaatse. Stuk tussen weilanden zonder uitritten links en rechts; geen probleem. Met uitritten :N :N niet doen, stom en gevaarlijk.
Just sayin' what I've heard... Was toch 1 of andere MF'er met Duitse vrouw / vriendin die vond dat er wel heel veel kromme zitten en spellingsfouten in zaten?

Mij boeit het verder niet, zal vast wel te halen zijn :Y
 
Ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt hoe kinderen in elkaar zitten :')
:^

Het is daarom volkomen logisch dat mensen die absoluut géén gevaar zien, worden losgelaten in het verkeer. Ik kan de redenering van die ouders wel volgen denk ik. Nogmaals, het is gemakkelijker om de automobilist, motorrijder of vrachtwagenchauffeur de schuld te geven dan als ouder zelf verantwoordelijkheid te nemen om ervoor te zorgen dat je kinderen niet op de openbare weg spelen.

Of vergelijkbaar: je klaagt de fabrikant van een trapladder aan omdat je kind er zich aan opgehangen heeft...
 
Staan er van die mooie bordjes in de dorpjes 'let op onze kinderen'...

let verdorie zelf op je eigen kinderen!!

en nee, ik ga niet als een ASO door die dorpjes heen
 
Laatst bewerkt:
kennen jullie die bordjes
"vaart minderen spaart kinderen".

Weet je wat daar onder hoord?

"minder neuken spaart spreuken"

Maar je iets aanpassen als de situatie dat nodig maakt is toch niet te veel gevraagd?

bigscale
 
:^

Het is daarom volkomen logisch dat mensen die absoluut géén gevaar zien, worden losgelaten in het verkeer. Ik kan de redenering van die ouders wel volgen denk ik. Nogmaals, het is gemakkelijker om de automobilist, motorrijder of vrachtwagenchauffeur de schuld te geven dan als ouder zelf verantwoordelijkheid te nemen om ervoor te zorgen dat je kinderen niet op de openbare weg spelen.

Of vergelijkbaar: je klaagt de fabrikant van een trapladder aan omdat je kind er zich aan opgehangen heeft...


Ik snap heus wel wat je bedoelt , en ben het er ook deels mee eens, maar je kunt niet 24 uur/dag het handje vasthouden, dat lijkt me ook niet goed denk ik, en echt, ook kinderen van ouders die wél hun verantwoordelijkheden nemen, doen onverwachte dingen. kleine moeite om daar rekening mee te houden toch? Lijkt me overigens ook voor jezelf een stuk veiliger, moeilijk overeind blijven als er een 6 jarige onder je motor zit. *D
 
Motorrijden is mainstream geworden.

:')

oh nee, nu hoor ik bij het doorsnee publiek...

Vermoedelijk stond die gast stijf van de adrenaline en dacht hij niet meer zo helder na.
Het idee dat je met een kenteken achterop onder je straf uit kan komen is natuurlijk sowieso al erg optimistisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan