welke mafkees doet zoiets

_rolo_

Die hard MF'er
27 jan 2009
954
0
bathmen
Facebook
Motormaniak rijdt 100 kilometer te hard | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

origineel bericht van nu.nl


Motormaniak rijdt 100 kilometer te hard

NUIS - De politie heeft vrijdagmiddag in het Groningse Nuis het autorijbewijs van een 40-jarige motormaniak uit Norg ingenomen nadat hij een stopteken negeerde en daarna 100 kilometer per uur te hard reed op een 60-kilometerweg.


Dat maakte de politie Groningen zaterdag bekend.
De motorrijder kreeg bij een preventieve controle een stopteken omdat hij te hard reed. Hij remde en stond bijna stil toen hij er alsnog vandoor ging.
Een motoragent zette de achtervolging in en constateerde dat de man de gashendel flink opentrok en een snelheid behaalde van 170 kilometer per uur. De snelheid werd gecorrigeerd tot 159 kilometer per uur en dat was nog altijd 99 kilometer te hard.

Geen rijbewijs
De man gaf zich uiteindelijk gewonnen. Hij bleek niet in het bezit te zijn van een motorrijbewijs. Bovendien had hij ook nog een passagier achterop. Agenten namen zijn autorijbewijs in en gaven hem een proces-verbaal voor de snelheidsovertreding, het negeren van het stopteken en het rijden zonder rijbewijs.


Ben je dan helemaal van de motorpot gerukt of niet?
 
Er was hier iemand die t zelfde deed, alleen had de passagier toen geen helm op. :+ Lees zijn verhaal en je komt er achter waarom iemand zoiets doet!
 
Er was hier iemand die t zelfde deed, alleen had de passagier toen geen helm op. :+ Lees zijn verhaal en je komt er achter waarom iemand zoiets doet!

Ja dat verhaal ken ik idd.
Niet dat hij slim bezig was maar hij stopte zelf na een paar honderd meter.
Dat had deze idioot volgens mij niet in de planning.
 
Stopteken en geen rijbewijs |(

100 te hard boeiend
Gezien het aantal reacties op mf over kneedownen / wheelies / hoogste snelheid enz enz is het belachelijk vinden van 100 te hard hypocriet.
Je er zijn zat mensen die zich netjes aan de regels houden, maar er zijn er ook zat die dat niet doen.
Voor de moraalridders onder ons :W
 
Stopteken en geen rijbewijs |(

100 te hard boeiend
Gezien het aantal reacties op mf over kneedownen / wheelies / hoogste snelheid enz enz is het belachelijk vinden van 100 te hard hypocriet.
Je er zijn zat mensen die zich netjes aan de regels houden, maar er zijn er ook zat die dat niet doen.
Voor de moraalridders onder ons :W
:^

Dat haal ik ieder ritje wel. Meerdere keren... })
 
Laatst bewerkt:
Stopteken en geen rijbewijs |(

100 te hard boeiend
Gezien het aantal reacties op mf over kneedownen / wheelies / hoogste snelheid enz enz is het belachelijk vinden van 100 te hard hypocriet.
Je er zijn zat mensen die zich netjes aan de regels houden, maar er zijn er ook zat die dat niet doen.
Voor de moraalridders onder ons :W

Nou ik rijd ook wel eens regelmatig te hard, maar niet tijdens het vluchten voor de politie met passagier zonder rijbewijs.
Zal wel hypocriet zijn maar dat vind ik wel belachelijk
 
Dus jij vindt het zonder enige reden, gewoon voor de lol, te hard rijden wél kunnen, maar als je een goede reden hebt om een gesprekje met oom agent te ontlopen mag het niet? Vreemd. Natuurlijk kun je zeggen dat deze bestuurder in een staat van paniek niet in staat is zijn voertuig optimaal te beheersen (om over de aanwezigheid van een doodsbange passagier en het gebrek aan rijbewijs maar te zwijgen). Uiteraard rijd jij alleen te hard op plaatsen waar dat absoluut geen kwaad kan (dat kun je immers zelf wel bepalen, nietwaar?) en natuurlijk neem jij geen overbodige risico's.
 
Dus jij vindt het zonder enige reden, gewoon voor de lol, te hard rijden wél kunnen, maar als je een goede reden hebt om een gesprekje met oom agent te ontlopen mag het niet? Vreemd. Natuurlijk kun je zeggen dat deze bestuurder in een staat van paniek niet in staat is zijn voertuig optimaal te beheersen (om over de aanwezigheid van een doodsbange passagier en het gebrek aan rijbewijs maar te zwijgen). Uiteraard rijd jij alleen te hard op plaatsen waar dat absoluut geen kwaad kan (dat kun je immers zelf wel bepalen, nietwaar?) en natuurlijk neem jij geen overbodige risico's.


dat was de eigenaar van de motor _O- :+
 
:^

Dat haal ik ieder ritje wel. Meerdere keren... })

Nou, daar kan je trots op zijn. :N

60-km weg is doorgaans een erftoegangsweg. Daar kan dus zo een kind met fietsje de weg op schieten bijvoorbeeld.
en daar kom jij dan aan met 160 km/u....gefeliciteerd! -O-

Ik ben geen moraalridder hoor, maar 100 km/u te hard? waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel dan?
 
Laatst bewerkt:
Een beetje jammer van die titel: Motormaniak.
Zie je ooit Automaniak voorbij komen?

De titel zorgt meteen voor een negatief beeld over motorrijders als je het mij vraagt.
Ik ben geen moraalridder hoor, maar 100 km/u te hard? waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel dan?
Tussen zijn benen waarschijnlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, daar kan je trots op zijn. :N

60-km weg is doorgaans een erftoegangsweg. Daar kan dus zo een kind met fietsje de weg op schieten bijvoorbeeld.
en daar kom jij dan aan met 160 km/u....gefeliciteerd! -O-

Ik ben geen moraalridder hoor, maar 100 km/u te hard? waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel dan?


of een gieter })
 
Dus jij vindt het zonder enige reden, gewoon voor de lol, te hard rijden wél kunnen, maar als je een goede reden hebt om een gesprekje met oom agent te ontlopen mag het niet? Vreemd. Natuurlijk kun je zeggen dat deze bestuurder in een staat van paniek niet in staat is zijn voertuig optimaal te beheersen (om over de aanwezigheid van een doodsbange passagier en het gebrek aan rijbewijs maar te zwijgen). Uiteraard rijd jij alleen te hard op plaatsen waar dat absoluut geen kwaad kan (dat kun je immers zelf wel bepalen, nietwaar?) en natuurlijk neem jij geen overbodige risico's.

het vluchten voor de politie gaat ook wel eens goed })
dus ik vindt het allebei wel kunnen.
 
Nou, daar kan je trots op zijn. :N

60-km weg is doorgaans een erftoegangsweg. Daar kan dus zo een kind met fietsje de weg op schieten bijvoorbeeld.
en daar kom jij dan aan met 160 km/u....gefeliciteerd! -O-
hij heeft alleen gezegd dat ie 100 te hard rijd elke rit, dus niet op een 60weg.
misschien accelereert die wel op de snelweg even naar de 200...

niet te snel conclusies trekken hè ;)
 
Nou ik rijd ook wel eens regelmatig te hard, maar niet tijdens het vluchten voor de politie met passagier zonder rijbewijs.
Zal wel hypocriet zijn maar dat vind ik wel belachelijk
Uberhaupt zonder RBW rijden is idioot. En jij weet niet wat er op dat moment in die kerel omgaat... Iets heeft hem doen triggeren om het gas open te gooien.
 
Dus jij vindt het zonder enige reden, gewoon voor de lol, te hard rijden wél kunnen, maar als je een goede reden hebt om een gesprekje met oom agent te ontlopen mag het niet? Vreemd. Natuurlijk kun je zeggen dat deze bestuurder in een staat van paniek niet in staat is zijn voertuig optimaal te beheersen (om over de aanwezigheid van een doodsbange passagier en het gebrek aan rijbewijs maar te zwijgen). Uiteraard rijd jij alleen te hard op plaatsen waar dat absoluut geen kwaad kan (dat kun je immers zelf wel bepalen, nietwaar?) en natuurlijk neem jij geen overbodige risico's.
Beschrijving van de gem. MF'er en zijn / haar mening? :+
 
Laatst bewerkt:
ligt dr beetje aan wat voor 60km weggetje het was/is/zal zijn.... :D

hier in de buurt heb je ook van die 60 kmh weggetjes en daar rij k echt heus niet altijd 60.... alleen als dr een mede weg gebruiker voor me rijdt......
maar vluchten is niet handig.. zeker als je daarna toch gepakt wordt... ook omdat de bekeuring dan nog hoger wordt.... ( of zal zijn tank miss leeg zijn geweest? )
 
Nou, daar kan je trots op zijn. :N

60-km weg is doorgaans een erftoegangsweg. Daar kan dus zo een kind met fietsje de weg op schieten bijvoorbeeld.
en daar kom jij dan aan met 160 km/u....gefeliciteerd! -O-

Ik ben geen moraalridder hoor, maar 100 km/u te hard? waar zit je verantwoordelijkheidsgevoel dan?
Ik zeg niet dat ik er trots op ben, maar ik ben wél eerlijk. En waar baseer jij het op dat ik dat doe op 60-km wegen? Zie je mij nergens beweren. Ik rijd wel overal standaard te snel, maar ook ik heb (in tegenstelling tot jouw aanname) een verantwoordelijkheids gevoel én wil graag heelhuids thuis komen.
 
wegrijden voor een motoragent. Vrij kansloos

Hoezo?

Overigens, hier in de Limburgse heuvels is ook alles 60 km wegen, plek zat waar je met 140 kunt rijden, je moet wel weten waar en op welk tijdstip. Maar op de epenerbaan heb ik ook al 200kmh gehaald (nee, niet met mijn huidige motor en toen was het nog 80 km zone). Mensen, oordeel niet te snel, ff aan het gas en je zit er zo héél dik overheen, zelfs met mijn motor. Wie vrij is van zonde...
 
ligt dr beetje aan wat voor 60km weggetje het was/is/zal zijn.... :D

hier in de buurt heb je ook van die 60 kmh weggetjes en daar rij k echt heus niet altijd 60.... alleen als dr een mede weg gebruiker voor me rijdt......
maar vluchten is niet handig.. zeker als je daarna toch gepakt wordt... ook omdat de bekeuring dan nog hoger wordt.... ( of zal zijn tank miss leeg zijn geweest? )
Sowieso zijn de maximum snelheden soms gewoon te idioot voor woorden. Wegen waar je eerst 100 mocht mag je nu ineens nog maar 80 én niet meer inhalen. |(
 
wegrijden voor een motoragent. Vrij kansloos

Hoezo?

Overigens, hier in de Limburgse heuvels is ook alles 60 km wegen, plek zat waar je met 140 kunt rijden, je moet wel weten waar en op welk tijdstip. Maar op de epenerbaan heb ik ook al 200kmh gehaald (nee, niet met mijn huidige motor en toen was het nog 80 km zone). Mensen, oordeel niet te snel, ff aan het gas en je zit er zo héél dik overheen, zelfs met mijn motor. Wie vrij is van zonde...

ik denk dat ie bedoelt dat je weinig kans hebt om te ontsnappen aan een motoragent *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan