Welke maten in een dames pak

italiaanse pakken 1 maat groter pakken (iig spidi vaak en alpinestar), mqp komt redelijk overeen, mischien maatje groter dan normaal, maar zijn gewone confectiematen, maar blijft toch passen want pasvorm verschilt veel.
show ff piccie als je mooie hebt gevonden!!!
 
Alpinestar vallen zeer klein uit dus als jij
damesmaatje 36/38 heb, heb je van alpinestar
mt 40/42 nodig.
Dit weet ik uit eigen ervaring heb mt 38/40
en moet een mt 44 hebben van alpine (en ik werk bij safe)

Gewoon lekker gaan passen bij een paar zaken en dan merk
je vanzelf welke je goed zit.
Succes
 
Tot er iets mis blijkt te zijn met 't pakkie...

Zoals?

Ik heb van meerdere mensen gehoord en gelezen dat dat best wel meevalt. Tuurlijk overal kan er wat mis gaan, maar dat heb je bij een gewone winkel ook. Dat is althans mijn mening.
En sorry maar voor mij is 250 euro heel veel geld (voor meerdere mensen denk ik) en dan ben ik best bereid om die "gok" te nemen.
 
Ga anders eens op een zaterdag naar (BMW-)Kohl in Aken.

Daar hebben ze een grote collectie IXS kleding. Voordeel bij dit merk is dat ze ook met extra lange en korte maten werken.
 
clauke, als je slim bent ga je even naar termaat in nijmegen (wil geen reclame maken) en pas je het pak daar. Vraag dan aan de verkoper de echte prijs (die staat nooit op het product daar) En dan kijk je gewoon wie het goedkoopst is (vermoedelijk maakt het geen euro verschil) en koop je het bij termaat.
:)
 
Vermoedelijk kost het pak (Alpinestars TZ1 two piece) bij Termaat 659 euro.
(zij hanteren vrijwel dezelfde prijzen als motorgoedkoop.nl)
 
Ik lul weer te snel... ik zie dat je het pak op motorgoedkoop.nl hebt gezien..... |(
Ik zeg al gewoon naar termaat in nijmegen gaan. Zit vlakbij de waalbrug. ALs je met de auto gaat moet je even bij "kelfkensbos" of zoiets parkeren. Je kan ook naar de zaken in Eindhoven gaan maar die zijn wel wat duurder. ik woon tussen Eindhoven en Nijmegen in en ben echt alle zaken in de buurt afgegaan dus geloof me het scheelt. (tjee ik zit hier wel een partij reclame te maken. Morgen is bellen of ik geen korting kan krijgen daar)
 
Ik lul weer te snel... ik zie dat je het pak op motorgoedkoop.nl hebt gezien..... |(
Ik zeg al gewoon naar termaat in nijmegen gaan. Zit vlakbij de waalbrug. ALs je met de auto gaat moet je even bij "kelfkensbos" of zoiets parkeren. Je kan ook naar de zaken in Eindhoven gaan maar die zijn wel wat duurder. ik woon tussen Eindhoven en Nijmegen in en ben echt alle zaken in de buurt afgegaan dus geloof me het scheelt. (tjee ik zit hier wel een partij reclame te maken. Morgen is bellen of ik geen korting kan krijgen daar)

ik ben al bij Termaat geweest en daar hebben ze het inderdaad. Kost daar 755 euro (stond op het rpijs kaartje, maar gaat vast nog iets vanaf.) en bij motorgoedkoop 660 plus ze hebben daar een aanbieding dat het in sommige maten 509 kost.
Ik heb het pak niet kunnen passen toen omdat we daar echt geen tijd meer voor hadden (ik had het wel willen doen, maar we moesten echt terug).
Nijmegen is voor mij niet echt om de hoek anders was ik wel ff terug gegaan.
 
Zoals?

Ik heb van meerdere mensen gehoord en gelezen dat dat best wel meevalt. Tuurlijk overal kan er wat mis gaan, maar dat heb je bij een gewone winkel ook. Dat is althans mijn mening.
En sorry maar voor mij is 250 euro heel veel geld (voor meerdere mensen denk ik) en dan ben ik best bereid om die "gok" te nemen.
Tuurlijk kan overal wat mis gaan. Maar bij een motorzaak is het een stuk makkelijker om dat te laten oplossen, dan bij een postorderbedrijf.
 
Een pak via een postorder bedrijf bestellen kan.

Past het niet, terugsturen en andere maat nemen.
Via www.polo-motorad.de is dat geen probleem.

Het voordeel is wel dat je even kan proefrijden of het goed zit.
Bij de meeste motorzaken mag je effe zitten op een occasion stilstaand in de showroom.
Dat voelt toch anders als op je eigen motor rijdend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan