Welke maten in een dames pak

Woodstock

MF'er
23 mrt 2004
220
0
Weet iemand hoe dat zit met die maten in die pakken?

Ik heb in mijn gewone kleren maat 36/38. Iemand enig idee welke maat ik ongeveer zou hebben in een lerenpak.
Ik kan hier nergens een tabel of iets dergelijks over vinden :?
 
is nog verschillend of het amerikaans is of niet...
Ook de heupbreedte buikomvang borstomvang etc etc moet meegenomen worden O-)

ik zou zeggen post ff een Piccie kunnen we het zo zeggen *D
 
Als jij nou eens wat beter je best deed om mij te helpen :X :+ :+ des te eerder heb ik een leren pak :9~ en dan zal ik wel een piccie plaatsen *D (van mij in pak wel te verstaan)

Edit: typen zonder spelfouten is moeilijk |(
 
Je moet gewoon bij de dealer kijken en veel passen. Ieder merk valt anders, groot, klein, breed, smal etc.
 
Je moet gewoon een aantal pakken passen :)
Het ene pak is het andere niet.

Of wil je een pak via postorder oid bestellen?
 
Mijn ervaring is dat je altijd moet passen, passen en nog eens passen. Mijn Confectiemaat komt ook niet overeen met mijn leren pakmaat... Vallen allemaal anders...
 
Je moet gewoon een aantal pakken passen :)
Het ene pak is het andere niet.

Of wil je een pak via postorder oid bestellen?

ik heb inderdaad een leuke actie gezien bij een postorder bedrijf. Nou weet ik ook wel dat dat niet de meest iedeale manier is om een pak te bestellen maar het scheelt me dan wel ff 250 euro... en dat vind ik erug veel geld
 
Als jij nou eens wat beter je best deed om mij te helpen..
OK dan B| ;)

Beek in noord limburg :? Maak een leuk toerritje naar Eindhoven en ga naar MHE bovinin de kleding staat Claudia en die weet precies welke maat je moet hebben...laat Claudia dan even mij bellen en dan kom ik wel keuren kijken of het je mooi staat O-) ...zoals hierboven al vermeld staat en ik in mijn eerste post zei het verschilt per merk land van herkomst etc etc...ik had je dus eigenlijk al geholpen *D
 
Das inderdaad de moeite. Kun je pak niet eerst bij een motorzaak passen en daarna evt. bij postorder bestellen? Of in ieder geval een vergelijkbaar pak, zodat je ongeveer de maten hebt?
 
OK dan B| ;)

Beek in noord limburg :? Maak een leuk toerritje naar Eindhoven en ga naar MHE bovinin de kleding staat Claudia en die weet precies welke maat je moet hebben...laat Claudia dan even mij bellen en dan kom ik wel keuren kijken of het je mooi staat O-) ...zoals hierboven al vermeld staat en ik in mijn eerste post zei het verschilt per merk land van herkomst etc etc...ik had je dus eigenlijk al geholpen *D

Beek in Zuid-Limburg..
En eindhoven is goed te doen.. dus het zou een optie kunnen zijn
Maar ik persoonlijk vind het een beetje een lullig actie om in een motorzaak te gaan passen en het vervolgens te kopen via internet :?
 
Maar ik persoonlijk vind het een beetje een lullig actie om in een motorzaak te gaan passen en het vervolgens te kopen via internet :?
Daar zou ik me nou niet druk om maken!
Gewoon naar de dealer om de hoek, een paar pakken passen en zeggen dat je er nog over nadenkt. Ik zie het probleem niet :)
 
Misschien helpt het als ik erbij zet om wat voor pak het gaat :P

Het gaat dus om het Alpinestars TZ-1 dames pak.
 
Beek in Zuid-Limburg..
En eindhoven is goed te doen.. dus het zou een optie kunnen zijn
Maar ik persoonlijk vind het een beetje een lullig actie om in een motorzaak te gaan passen en het vervolgens te kopen via internet :?

Ik heb daar mijn pak ook gekocht, zit als gegoten. Als je daar gaat passen, kun je het toch net zo goed daar kopen? Ik bedoel, goede service is toch ook wat waard, niet dan? Claudia weet waar ze t over heeft. Succes met zoeken ;)
 
Daar zou ik me nou niet druk om maken!
Gewoon naar de dealer om de hoek, een paar pakken passen en zeggen dat je er nog over nadenkt. Ik zie het probleem niet :)

Dan zaterdag maar eens naar een dealer rennen en me maar eens in een aantal pakken gaan wrikken *D
Wel ff zoeken naar een zaak die "mijn" pak heeft...
 
Daar zou ik me nou niet druk om maken!
Gewoon naar de dealer om de hoek, een paar pakken passen en zeggen dat je er nog over nadenkt. Ik zie het probleem niet :)
He je verpest mijn keursessie euhh kijksessie O-)

en idd Claudia weet wat ze zegt en kan je heel goed helpen *D maar heb je een deelert in de buurt ga lekker daar naar toe als je ze vertrouwt dan he :P ;)
 
Ik heb daar mijn pak ook gekocht, zit als gegoten. Als je daar gaat passen, kun je het toch net zo goed daar kopen? Ik bedoel, goede service is toch ook wat waard, niet dan? Claudia weet waar ze t over heeft. Succes met zoeken ;)

Goede service is me zeker wat waard.
Maar als ik het nu even afweeg tussen goede service en een verschil van 250 euro... sorry dan liever wat minder service en 250 euro meer in mijn beurs
 
Goede service is me zeker wat waard.
Maar als ik het nu even afweeg tussen goede service en een verschil van 250 euro... sorry dan liever wat minder service en 250 euro meer in mijn beurs

Tja, dat is inderdaat wel erg veel geld.. Neemt niet weg dat t goed moet passen, anders krijg je er straks spijt van.
 
Tja, dat is inderdaat wel erg veel geld.. Neemt niet weg dat t goed moet passen, anders krijg je er straks spijt van.

klopt als een bus, ik zal zeker geen pak kopen wat niet goed zit.
Maar als ik al een beetje een indicatie had welke maat het ongeveer zou moeten zijn..

Is het logisch als ik zeg:

34 36 38 40 etc gewone maten
40 42 44 46 etc "pakken" maten
 
34 36 38 40 etc gewone maten
40 42 44 46 etc "pakken" maten
Nee gaat echt om jou specifieke pak wat je wil kopen... denk aan de plaats van de protectie ivm de lengte van je benen etc etc... je moet echt van dat specifieke pak de maat weten na passen
En trust me zit hij slecht dan krijg je spijt.. denk aan pijnlijke knieen door een irriterende knie beschermer ennu ik was het niet vergeten hoor maar "niet geschoten is altijd mis" })
 
Terug
Bovenaan Onderaan