Welke moet ik kiezen.....ik twijfel

Miura

MF'er
11 mei 2005
75
0
Gent
Ik heb een paar nieuwe handschoenen nodig maar ik weet nog niet goed de welke.
Eerst wil ik eens weten voor welk merk ik het beste ga. Het is dan ook de bedoeling om later (als ik m'n moto heb, volgende zomer) een vest en een broek bij te kopen van hetzelfde merk.
Nu heb ik al een wintervest van Richa en heb ik al wanten gehad van Ixs (voor op de scoot) en daar ben ik best tevreden over.
Merken die mij al opgevallen zijn: Ixs-mendusa,circiut/Richa-supersport,gp top race/Alpinestar-gp tech,sp1/ Dainese-speed knuckles, speedmetal.
Wat ik wil zijn lederen-sportieve goede handschoenen.
Budget speelt geen rol ik wil deze keer echt goede handschoenen. :Y


Greetz M.
 
Merk doet er eigenlijk niet zoveel toe. Wat belangrijk is, is *pasvorm* en *bescherming*. Sommige merken bevallen je, en andere weer niet, Kushitani (prima spul) bevalt me niet, Held, Rev'it, IXS en BMW juist weer wel.
Maar hoe dan ook, in de toplaag van elk goed merk moet je wel kunnen slagen.
 
Ik heb een paar nieuwe handschoenen nodig maar ik weet nog niet goed de welke.
Eerst wil ik eens weten voor welk merk ik het beste ga. Het is dan ook de bedoeling om later (als ik m'n moto heb, volgende zomer) een vest en een broek bij te kopen van hetzelfde merk.
Nu heb ik al een wintervest van Richa en heb ik al wanten gehad van Ixs (voor op de scoot) en daar ben ik best tevreden over.
Merken die mij al opgevallen zijn: Ixs-mendusa,circiut/Richa-supersport,gp top race/Alpinestar-gp tech,sp1/ Dainese-speed knuckles, speedmetal.
Wat ik wil zijn lederen-sportieve goede handschoenen.
Budget speelt geen rol ik wil deze keer echt goede handschoenen. :Y


Greetz M.

Ik ben erg tevreden met de Alpinestars GP Plus. Is ff wat lastig om je hand er in te krijgen maar dan zitten ze ook als gegoten. Pas gewoon maat M en L, dan merk je het vanzelf! (die van mij waren € 125 in de aanbieding btw)
 
Eerst kijken naar pasvorm en bescherming, dan pas naar merk en uiterlijk!

Ik heb net een paar Richa's gekocht, en dat zit prima, maar het is heel persoonlijk.....
 
de beste en de duurste!

Alpinestars GP Tech.

-bescherming voor de pols.
-bescherming tegen vingerrol
-beste materialen.
-en zit als gegoten.

enige grote minpunt. ze zijn DUUR.

groetjes hessel
 
de beste en de duurste!

Alpinestars GP Tech.

-bescherming voor de pols.
-bescherming tegen vingerrol
-beste materialen.
-en zit bij mij als gegoten.

enige grote minpunt. ze zijn DUUR.

groetjes hessel
Die pasvorm verschilt dus per persoon.....

Bij mij passen handschoenen van het zeer goed bekend staande merk GRID niet goed omdat hun een vrij korte handpalm nemen.
Pas ik een setje van het iets goedkopere IXS dan passen die perfect om m'n lompe boeren klauwen.
 
ik heb deze, zitten als gegoten...... *O*

full
 
Wel ik heb nog eens goed gekeken en ik twijfel nog tussen volgende modellen.
Kan iemand me zeggen welke de beste zijn, de specificatie's en de protectie staan er bij geschreven. Ik ga natuurlijk eens allebij passen en zien welke het beste zitten.
Exige, die moto gp nitrous zien er ook wel heel goed uit wat hebben die gekost?
En heb je soms de site van hen?

Dainese speed metal
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=RACING&nome=SPEED_METAL_Leather_Gloves&articolo=1815368

Alpinestar Gp tech
http://www.alpinestars.com/_lp/moto_gloves_frst.htm

Ze zijn niet goedkoop maar wel goed. Ik wil deze keer goede handschoenen die hopelijk lang zullen meegaan. :P
 
Laatst bewerkt:
Weet er toevallig ook iemand een verdeler van Alpinestar in België/ oost-vlaanderen?
Ik weet er geen enkele zijn. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan