Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Kammetje

Die hard MF'er
13 apr 2019
271
125
En heb je nog gevraagd wat jou ( Droom ) motor moest kosten ? Ik ben benieuwd ?
Ik Ben er de man niet naar om prijzen te vragen van waar welke ik toch niet ga kopen. Kwam ook met de vraag of "ik even mocht kijken". Maar los daarvan, ik denk dat alles teveel is. Dat is hooguit een donorfiets.

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
9.253
7.648
Ik zou ook graag willen dat ik zo handig was,maar helaas. En ik denk niet dat hij er makkelijk afscheid van neemt.
De Norton lag ook 43 jaar in een schuurtje te rotten in kisten en na 2.5 maand hard werken stond er een nieuwe.
Ik wil serieus goed geld geven voor die CBX, al was het maar om hem te redden.

• Like
Waarderingen: Kammetje

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
9.253
7.648
Ik heb al zoveel projecten gedaan en ik heb alle tijd en kan het ook nog steeds. Lijkt me wel cool zo'n CBX restaureren.

vroembert

MF veteraan
24 mrt 2003
17.476
501
57
Bezoek site
De cbx stond in een deel waarin de Handel te Koop was/is. Maar zelfs als niet-sleutelaar weet ook ik dat een groot deel "beyond repair" is. Dat loont nooit meer om het rijdend te maken als het überhaupt al kan. Stond een gsxr750 genII. De mooiste in mijn ogen maar voor wat het kost om daar wat van te maken :N

Als het motorblok los is, valt het wel mee. De kuip lijkt goed, dat is het belangrijkste, revisie setje carbs en veel tijd. Als hij loopt kan je banden, remmen velgen etc doen.