4strokerules
MF veteraan
Ach wel ja joh.Nice, al dacht ik dat het niet de bedoeling was om je eigen (gespotte) brik hier te laten zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach wel ja joh.Nice, al dacht ik dat het niet de bedoeling was om je eigen (gespotte) brik hier te laten zien.
Kawa 900 en Triumph Hurricane bijj de motor rai eind jaren 70.
Mooi, toen reed ik op een suuz T350 en een GT550, maar zonder rose papiertje.
Ik had een T500, maar ik ben dus niet de enige die een L-plaatje had dat bij de gemeentegrens ineens verdraaide..Mooi, toen reed ik op een suuz T350 en een GT550, maar zonder rose papiertje.
Wel met een L-plaatje achterop en laat die nou steeds verdraaien.
Toch niet ben ook ontzettend oud !Toen zat jij nog in de kinderwagen toch..
Een paar straten verderop begon pas mijn 'wijk' waar ik mocht rijden, dus ja ik telkens lopen met de motor aan de hand............. not.Zo herkenbaar.....
Voor mij was het Amsterdam, en bij de gemeentegrens met Diemen ging het L-plaatje onder het zadel en rijden maar....
De echt oplettende agent spotte de twee gaatjes in de kentekenplaat..
Was dit een engelse uitvoering?Ook bij de rai toen was dit soort special paint nogal populair.Bekijk bijlage 1465512
Hoezo ? Het stuur zit toch altijd rechts bij een motor ?Was dit een engelse uitvoering?
Als Noorderling mocht ik alleen in Noord Amsterdam rijden meen ik.Zo herkenbaar.....
Voor mij was het Amsterdam, en bij de gemeentegrens met Diemen ging het L-plaatje onder het zadel en rijden maar....
De echt oplettende agent spotte de twee gaatjes in de kentekenplaat..
Hint......... (foto is in spiegelbeeld) koppeling/aandrijving etc rechtsHoezo ? Het stuur zit toch altijd rechts bij een motor ?
Ik heb een Engelse motor, en daar zit de aandrijving daadwerkelijk rechts... (koppeling zit wel links en de bediening op de gebruikelijke plekken)Hint......... (foto is in spiegelbeeld) koppeling/aandrijving etc rechts
volgens RDW staat die Triumph nog steeds (onverzekerd) bij de eerste eigenaar in de schuurKawa 900 en Triumph Hurricane bijj de motor rai eind jaren 70.