Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Panheadbij de firma Supercycles.
 

Bijlagen

  • 20180908_172217.jpg
    20180908_172217.jpg
    56,7 KB · Weergaven: 50
Voor een LM2 heb ik nog altijd een zwak. Helaas zijn die dingen niet bepaald gratis. Beetje jammer dat die mijnheer geen biezen op zijn R75/5 heeft. Dat had deze fiets met die leeftijd wel verdient.

Ik vermoed dat die 75/5 een politie fiets is geweest. De valbeugels hadden ogen voor extra lampen, vandaar.



He, dat is bij die treinwagon strandtent tegenover het stationnetje.
Ik herken de trap.

En dat is het goede antwoord!!!


Ga je nog verder voor de koelkast?
 
Ik ben zó blij dat we allemaal een andere smaak hebben, want dit vind IK dus verkrachten van een ouwe boxer..
Over een paar jaar is er geen originele oude R meer te vinden..

Heb je zeker een punt. Ik vind dit mooi gedaan maar originele exemplaren op goede manier "conserveren" is ook goed om te doen. Zelf heb ik een XJR van '97 en daar worden ook veel exemplaren van verbouwd (of verkracht ;-) in jouw termen) en zelf heb ik tot nu toe alleen dingen aangepast die ik zo weer terug kan brengen in originele staat. Twijfel nog steeds of ik wel of niet de zaag er in ga zetten om bijvoorbeeld andere kont er op te zetten.
 
Ach, er zijn zoveel van die krengen gebouwd dat er altijd wel een paar originele overblijven. En die worden dan meer geld waard.
 
Ik ben zó blij dat we allemaal een andere smaak hebben, want dit vind IK dus verkrachten van een ouwe boxer..
Over een paar jaar is er geen originele oude R meer te vinden..

Helemaal mee eens. Ik heb ook totaal niks met die zelfbouw cafe racer gevallen. Waar ik me altijd zo over verbaas is dat er een heleboel verkracht worden en vervolgens voor hoge bedragen op Marktplaats aangeboden worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan