Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Gisteren in Wemeldinge een mooie Vincent zien staan. Geen camera bij me, anders had ik wel een fotootje gepost. Als de eigenaar hier mee leest, complimenten voor de motor.:t
 
Zondag op zundapp meeting Hellevoetsluis......

7BB7FB28-22E5-4E85-8A6E-3B426228110E.jpeg
 
staat ook nog een honda ss50 op de achtergrond .
heb ik ook nog 2 van staan , geweldige brommers
 
Deze heb ik vandaag gespot in het centrum van Praag. Tsjechisch kenteken maar wel met mijlenteller. De uitlaten hadden de originele Honda nummers ingeslagen.
 
Zeker mooi! Een 4G 1000 toch zo te zien aan het blok? Ik had in de jaren 80 een maat die er 30! had, allemaal Ariels.
Die begon al in de jaren 50 met verzamelen en had onder andere 6 Square fours, vroege 600's en wat 1000's naast de gebruikelijke 1 cylinders.
De man was toen al gepensioneerd en ik net 18, maar zijn passie sprak me zo aan, naast mijn toenmalige interesse voor oude motoren maakte dat ik eigenlijk elk weekend wel even ging buurten bij hem.
 
Staat buiten in een afgesloten stalling op jachthaven terrein tegenover mijn werk hier in Dordrecht........ en zo te zien staat ie er al even, platte band, plantjes die er omheen groeien, verweerde lak en kuipruit door zon......

Bekijk bijlage 1363661

Over buiten staan gesproken..., onderstaande Kawa een week of 2-en-een-half geleden zien staan. In onze hoofdstad.
Zo te zien ook een klein beetje een vergeten fiets..., lang geleden, als nog originele Z1000LTD, waarschijnlijk een onbereikbare droom voor een menigeen.

En nu..., iets verbouwd, iets opgeschilderd.
Ruitjes van beide tellers kaduuk.
Langere binnenpoten in de voorvork.
Lek zadel, en een sissy-bar...

Bandjes plat, en compleet uitgedroogd.
En het vet is ook al wel een tijdje van de ketting af... ;)


...en tot stof zult gij wederkeren... :+


Het ding stond wel goed op slot ; dat dan weer wel... :Y


i-LrjHMMm-L.jpg
 
Oh..., wacht ff..., 'mooie brik gespot'..., sorry..., bovenstaande Kawa kan de kwalificatie 'mooi' niet echt meer dragen... :/
 
Hoi Ron , Ooit was de eigenaar Super trots op zijn Kawa ook op zijn Queen gezien zijn achterbrug verstevigd door Nico Bakker
om het slingeren tegen te gaan op hoge snelheid . Ik weet niet of het een LTD is gezien het achterlicht een beetje bij elkaar zooi .
jammer voor die Bike maar Ik kan het niet opbrengen na mijn Bakker avontuur
 
Terug
Bovenaan Onderaan