Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Motorvirus

BigTwin
16 jun 2008
38.234
255
Spot een brik in het wild en deel hem met ons in dit topic !

Het is niet de bedoeling om je eigen brik te spotten ;)

Ook museum foto's worden niet gewaardeerd.

full
 
Laatst bewerkt:
Nou, wat foto's dan. Gespot in Reutlingen zuid-Duitsland:

Een mooie JAWA/CZ en een Egli CB(X)?

full


En ietsje verderop in Tubingen, een erg mooie Maico met zijspan:
full
 
Laatst bewerkt:
:o

Het lijkt erop dat ik daar was in 2011.

[afbeelding]
Beste kndw,
Met je post win je waarschijnlijk de prijs voor het veiligste wachtwoord, maar veel wijzer word ik er niet van.
Oftewel: je link verwijst naar een plek waarvoor je moet inloggen, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
 
Laatst bewerkt:
Beste kndw,
Met je post win je waarschijnlijk de prijs voor het veiligste wachtwoord, maar veel wijzer word ik er niet van.
Oftewel: je link verwijst naar een plek waarvoor je moet inloggen, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Dat is zeker niet de bedoeling. Het was mijn google fotoalbum. Ik dacht dat als je links daaruit deelt dat die dan voor anderen zichtbaar zijn, maar blijkbaar is dat alleen zichtbaar op mijn computer (?). Bedankt voor het niet ontcijferen van mijn wachtwoord overigens :+

Zijn de foto's nu zichtbaar? Ze staan nu in de MF documentenlijst. Dat vind ik overigens wel een gedoe. Kan je nog ergens anders makkelijk en gratis foto's hosten?
 
Dat is zeker niet de bedoeling. Het was mijn google fotoalbum. Ik dacht dat als je links daaruit deelt dat die dan voor anderen zichtbaar zijn, maar blijkbaar is dat alleen zichtbaar op mijn computer (?). Bedankt voor het niet ontcijferen van mijn wachtwoord overigens :+

Zijn de foto's nu zichtbaar? Ze staan nu in de MF documentenlijst. Dat vind ik overigens wel een gedoe. Kan je nog ergens anders makkelijk en gratis foto's hosten?
Imgur.com ;)
 
Dat is zeker niet de bedoeling. Het was mijn google fotoalbum. Ik dacht dat als je links daaruit deelt dat die dan voor anderen zichtbaar zijn, maar blijkbaar is dat alleen zichtbaar op mijn computer (?). Bedankt voor het niet ontcijferen van mijn wachtwoord overigens :+

Zijn de foto's nu zichtbaar? Ze staan nu in de MF documentenlijst. Dat vind ik overigens wel een gedoe. Kan je nog ergens anders makkelijk en gratis foto's hosten?
Foto's zijn nu inderdaad zichtbaar.
En ook precies volgens de bedoeling van dit topic :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan