Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Vandaag bij wegman motoren in aalsmeer geweest. Je weet niet wat je ziet...

Kun je daar zo zonder afspraak naar binnen lopen om rond te neuzen? Ik ben er 25 jaar geleden geweest om wat onderdelen te kopen en had eigenlijk geen idee dat Wegman nog bestaat. Het lijkt mij wel leuk om daar eens rond te kijken.
 
Ik weet niet of je Facebook hebt, maar hier wat foto's.
 
Kun je daar zo zonder afspraak naar binnen lopen om rond te neuzen? Ik ben er 25 jaar geleden geweest om wat onderdelen te kopen en had eigenlijk geen idee dat Wegman nog bestaat. Het lijkt mij wel leuk om daar eens rond te kijken.

Hek met daarachter een (lieve) herder. Vertelde dat ik graag even Wilde kijken toe hij naar me toeliep. Dat vond hij geen problem. Geen allemansvriend, dat merk je zo. Ik vind het wel een aardige vent waar ik nog een half uurtje mee heb staan praten.
 
Poosje terug bij een zondagochtend koffiemeeting in Hattem bij de Leemkule.

Zelfbouw BMW:
C707C6B0-67BB-4B6B-AECF-399519CB8998.jpeg


Honda GB500tt
97A8A875-7610-4204-BB13-B2219E487A9B.jpeg
 
Voor de XS750 is voor specifiek de Duitse markt een beperkte oplage (150 stuks heb ik ooit vernomen) geweest/ gemaakt van een 24L tank.
De latere fabrieks24Ltank (zoals voor de F en 850) wijkt af van deze 'duitse' versie op de plek van de tankdop; de één heeft hem precies in het midden, de anders rechts van het midden.
De getoonde 'franse' XS is naar mijn mening een latere 750; ik mis de bekende bult in het zijdeksel voor de bredere 850-HYVO..
Maar wie ben ik..
 
Kun je daar zo zonder afspraak naar binnen lopen om rond te neuzen? Ik ben er 25 jaar geleden geweest om wat onderdelen te kopen en had eigenlijk geen idee dat Wegman nog bestaat. Het lijkt mij wel leuk om daar eens rond te kijken.
Grappig, ik liep daar 30 jaar geleden ook al rond te struinen en te kwijlen. Nooit gedacht dat hij er nog steeds zit. Maar ik zou er geen plezier in hebben als alles weg staat te roesten
 
Hek met daarachter een (lieve) herder. Vertelde dat ik graag even Wilde kijken toe hij naar me toeliep. Dat vond hij geen problem. Geen allemansvriend, dat merk je zo. Ik vind het wel een aardige vent waar ik nog een half uurtje mee heb staan praten.
Heb je wat foto`s die motoren ? wij zijn benieuwd
 
Yamaha FZR1000 Exup. Nog steeds een prachtig model.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    209,6 KB · Weergaven: 18
Terug
Bovenaan Onderaan